mijn dochter

afgelopen week komt mijn dochtertje naar mij toe en vraag mama heb je een baby in je buik maar die weet dus nog van niks dus ik maar gezegd nee mama heeft dat niet want we waren bij school vraag ik smiddags waarom ze denkt dat mama een baby heeft in haar buik zegt ze jou buik wordt rond dan zit er een baby in
hahaha kinderen zijn een stuk slimmer dan dat je denkt maar heb het nog uit haar hoofd kunnen praten want ik wil nog even wachten met het haar te vertellen

ik ben nu 6 weken wil het pas vertellen naar 12 weken mocht het mis gaan kan ik nog niet zo goed aan mijn kindjes uitleggen wat er mis is gegaan dus moet nog even mijn mond houden

Hoi Silvy,

ik heb het zelfde gehad met onze dochter we zaten 3 weken geleden op de bank en toen zegt ze uit het niets,mama je hebt een baby in je buik,ik stond echt perplex.Ze vond ook dat ik een dikke buik had(heb).

Nu weet ze het we hebben het haar verteld en ze is echt superblij.

Nu zegt ze alleen de hele tijd mama je krijgt 2 baby's,ik krijg een broertje en een zusje.
Nou ik ben beniwued of ze gelijk krijgt,mijn moeder is van een tweeling dus het zit in de familie.

5 okt weten we meer en dan zal ik het hier ook meteen laten weten of ze gelijk heeft.

Hahaha, zit vast in dit weekend, mijn zoontje vroeg uit het niks, mama, heb jij een baby in de buik? Heb maar een leugentje om bestwil gedaan, nee dat denk ik niet...toen was het goed en ging het gelijk weer ergens anderes over....hahaha...heel bijzonder.
Mijn zoon is vier en mijn buik is niet anders dan anders...heb ook geen idee hoe hij er zo op kwam....

kinderen hebben grote oren,ze horen echt alles.

Wij hadden het in eertse instantie ook verzwegen,mar onze dochter weet het nu en ze is super blij om grote zus te worden.

Terug
Bovenaan