Mijn dochter....

is een vlotte tante. Ze heeft gewoon binnen 1 week 2 tanden gekregen haha. Sta er nog versteld van dat t allemaal zo hard gaat. Volgens t cb was ze ook in haar oontwikkeling te vlot maar ja ik kan haar moeilijk met spanbanden vastleggen. Als ik smorgens bij haar kom ligt ze (met of zonder slaapzak) achterstevoren in bed. Ze gaat zelf zitten als ze tegen je aan hangt en dat soort dingen. Vind t allemaal erg leuk en ik hou t ook vooral niet tegen maar soms mag t wel wat minder snel gaan haha.

xx

Zo dan is ze zeker een vlotte tante! Fijn toch! En nee zulke dingen kun je inderdaad niet tegen houden en hoeft ook niet toch? Elk kindje heeft zijn eigen ontwikkeling en zij is gewoon super snel.
Lekker genieten!
Liefs

Hoe oud is ze nu?
Aniek is volgens mij ook bezig met tandjes krijgen maar ik zie ze nog niet.
Toch is het ook wel leuk dat het ineens zo hard gaat en dat ze zelf zoveel meer kunnen :)

Ze is nu 4 en halve maand. Ze is nog vlotter dan haar broer en die was al snel haha. Ik dacht gister al dat de 2e er aan kwam en vanmorgen voelde en zag ik m zitten.

xx

hoi hoi

hier niet minder vlot hoor, op buik rollen, van zij op rug rollen, rechtop zitten als ze idd op schoot tegen je leunt, dingen pakken, flesje vasthouden, giechelen, kletsen

tandjes zijn beginfase, nog niet te zien maar wel onderweg, net groeispurt gehad en wat groeit ze hard

heerlijk toch?

ze is rustiger dan Mara maar wel eigengereider, je ziet nu al dat ze veel pittiger is

lekker trots zijn, genoeg reden voor

Wow wat snel zeg !!!! Soms heb ik het idee ook dat Jari gaat beginnen.. maar net als Imke.. ik zie nog nieets..
wel gaat alles naar zijn mmond.. als ik mijn vinger in zijn mond stop is het keihard bijten !!! loopt continu te kwijlen !! en gister was hij neit stil te krijgen (kan ook nawerking zijn van donderdag het ziekenhuisverhaal).. hij heeft 2 uur achter elkaar lopen krijsen !
Dus zal er nieet van op staan te kijken dat hij straks ook een tandje krijgt :) we zullen zien !

Hier nog eentje die zo snel gaat!

Lekker rollen in de box, het liefst alleen maar rechtop willen zitten, schater lachen en kletsen.

Hij ziet natuurlijk ook heel veel van z'n broers. Houdt ze de hele tijd in de gaten.

Gaat me soms wel een beetje te snel hoor, maar idd je kan ze moeilijk vastleggen :)

Liefs

Terug
Bovenaan