mijn dochterje is 16 maanden en ben zwanger

zelf heb ik er nog geen ervaring mee,onze zoon is bijna 8 maanden,maar mijn nichtje lag al in een gewoon bed toen ze nog geen 2 was.
Ze sliep gewoonweg niet meer in haar ledikantje.

En je hebt ook van die rekken dat ze niet uit bed kunnen vallen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt,en geniet van je zwangerschap en heel veel succes voor straks.
Het zal best druk voor je worden.

groetjes Sandra

wij zitten met de zelfde vraag.
ons zoontje is nu 15 maanden en ik ben 20 weken zwanger van nummer 2 (ook iets sneller dan gedacht, haha). Maar wij hebben een wiegje, waar de kleinste de eerste 4 maanden wel in past. En we gaan er een beetje vanuit dat de oudste met 2 jaar wel in een gewoon bed kan. Daar gokken we wel op.
Alleen hopen dat ie dan niet elke nacht zijn bed uitkomt.

greet

Als ze het een beetje snapt zou het kunnen. Ik zou er niet te lang mee wachten om te oefenen dan, dat ze niet het idee krijgt dat ze moet wijken voor de nieuwe spruit.

Anders kun je altijd nog overwegen om een wiegje of ledikant tweedehands op de kop tikken.  Is ook net zo makkelijk weer verkocht toch?

Maareehhh, bijna vergeten: Gefeliciteerd!!! met je zwangerschap,

Groetjes Wanda

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Wij willen ook niet al te lang meer wachten met een tweede kindje en hopen dat deze er dan ook is voor Guido twee is. Daarom had ik al wat rond gekeken. Ik heb een bedje gezien in de baby walz catalogus wat mij erg praktisch lijkt. Het is een ledikantje van 70 bij 140. Je kunt aan beide kanten de speilen eruit halen en dan is het een peuterbedje. Als ik in het nieuwe jaar snel zwanger zou mogen zijn, dan denk ik dat wij zo'n bedje gaan kopen. Kan het kindje eerst lekker in een ledikantje en later kan het als peuterbedje.

Geniet van je zwangerschap en je kindje!

Groetjes Loekie

hoi hoi
nou hier ik heb het ervaren hahah... mijn dochter was 14mnd dat ik zwanger raakte inmiddels ben ik 8 weken geleden bevallen van een prachtige zoon.maar wij hebben met 18 ,mnd een meegroeibedje voor onze dochter  genomen zodat ze de tijd had om te wennen want haar hele kamer werd meteen een princessen kamer en ze vond het geweldig inmiddels is ze nu 2 en  ze komt gewoon s'morgens naar ons toe gelopen heerlijk kruipt ze nog effe tegen ons aan ....... hoop dat je er wat aan hebt                               groet debbie

Gefeliciteerd!

Ons zoontje was 13,5 maand toen zijn zusje werd geboren, dus voor ons was het nog niet aan de orde om hem in een groot bed te leggen. En met de drukte ... valt best mee!
Onze eerste was een huilbaby en toen had ikhet veel drukker!!

Groetjes Suzanne

Terug
Bovenaan