mijn dochtertje wil de bambix pap niet

Hallo,

Mijn dochter is 7.5 maand oud. Sinds kort ben ik haar bambix gaan in de laatste fles voor de nacht(20.00 uur) Enkele keren spuugde ze daarna en daarom heb ik deze papfles verschoven naar de ochtend. Nu geef ik deze met de lepel. Maar ik heb het idee dat ze de pap niet zo lekker vindt. Ze eet de helft maar op (maak de pap met 200 cc opvolgmelk) en wil dan niet meer. Heb het idee dat ze het ook niet zo lekker vindt. Ben vorige week op het cb geweest en daar vertelde ze dat ze gezien haar gewicht, weegt nu 7 kg. mag ze wel 1 keer per dag een bord pap hebben. Maja, als je het niet lekker vindt........
Herkent iemand dit verhaal, en wat hebben jullie toen gegeven?

Gr.

Ik vraag me af of het die pap is met een smaakje, peer banaan ofzo??
Nadia vind die pap ook niet lekker en als ik het bij Nutrix vanille hou, vind ze het heerlijk en kan dat lepeltje niet vlug genoeg haar mondje in gaan hahaha.
Dus ik hou het nog even bij Nutrix.

Groetjes Bren.

Hoi,

Mijn zoontje van 10 mnd heeft ook nooit geen pap gehad, lustte dit ook niet. Met een maand of 7 mag je langzaam beginnen met brood, eerst een korstje in de wangzak doen en later stukjes brood.
Mijn zoontje krijgt nu s'morgens melk met een boterham ipv pap.

Groetjes Sanne

Hoi,

Ik gebruik ook Nutrix (met vanille smaak) want mijn dochtertje lust de bambix ook niet, en eerlijk gezegd vind ik het zelf ook niet lekker.

groetjes,

Desiree

hoi,

mijn zoontje van ruim 7 maanden vond beide nutrix maar niks en maar een paar keer met peer banaan smaak gedronken maar nu niet meer.
en bambix vind hij ook niks.

hij vind baby yogurt met liga koekje erin wel lekker dus dat krijgt hij in plaats van de pap.

melek

die pap is geen must hoor, er zitten natuurlijk wel vezels en vitamines in maar inderdaad kun je met 7,5 maand al best eens een korstje brood geven.
Zo leert ie ook meteen een beetje te wennen aan vast voedsel en misschien vindt ie dat wel veel lekkerder.

Hoi,

Ik zou zeggen, probeer een boterham met een beker/fles melk erbij. Kan toch dat ze iets niet lust, hebben wij ook. Misschien smult ze wel van die boterham met worst of smeerkaas!

Groetjes,
Paula
moeder van (Elin 2,5 jaar) en Norah (15 weken en nog wat)

hoi hoi,

Mijn zoontje wilde ook al een hele tijd geen pap meer en het was elke voeding weer een gevecht om er iets in te krijgen. Met 6 maanden kreeg hij brood met iets smeerbaars erop en dat vond hij heerlijk. Met 9 maanden ben ik overgegaan op gewone melk en ben toen gestopt met pap te geven want ik was het vechten zat. Hij krijgt 4 boterhammen op een dag met lekkere halfvolle melk en hij vind het heerlijk. Hij is nu 13 maanden en ik vind dat je moet doen wat je hart je ingeeft.

Terug
Bovenaan