mijn droom is weg.......

zoals ik al vorige week vertelde hadden wij gisteren een onderzoek bij de uroloog!!!en daaruit is dus gelijk gebleken dat mijn vriend helemaal geen zaadaanmaak heeft!!!Dit hadden wij dus niet verw8,we hadden zoiets van misschien dat het allemaal wel wat langer duurt maar zelfs mesa en pesa is niet mogelijk,en de arts heeft ons zelfs tese wat hier niet gedaan wordt maar wel in Belgie afgeraden!!!!hij zei tegen ons gelijk van mochten jullie nog een kinderwens hebben dan is alleen kid of adoptie mogelijk
zodra we daarover wat hebben besloten horen jullie hier meer over maar voorlopig weten we even helemaal niet meer wat we moeten doen,behalve heel verdrietig zijn!!!

Wat een vreselijk nieuws!!!!

Is er ook een reden gevonden? En is er echt niets aan te doen???

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik wil nog wel even kwijt dat een aantal van mijn collega's adoptiekinderen hebben en daar heel gelukkig mee zijn. Ze zeggen allemaal dat zodra je je adoptiekinderen in je armen houd, het je eigen kinderen zijn dus geef niet op. Maar natuurlijk wil iedereen  het liefst kinderen van zichtzelf dus ik hoop dat je het een plaatsje kan geven.

Heel veel sterkte,

Marielle

Lieve Diana

Wat moet dit een hele grote klap voor jullie zijn en dit is ook heel moeilijk ikzelf heb een schoonzuster en zwager en die overkwam precies hetzelfde en dan is het heel moeilijk om de keuze te maken wat doen we want niet iedereen weet dat gelijk. mijn zwager en schoonzuster zijn toen voor adoptie gegaan het was een hele lange weg die ze hebben moeten afleggen en heel veel geduld moeten hebben maar 7 oktober 2005 werd hun dochterje geboren in Taiwan en op 17 oktober kregen zij het telefoontje van het adoptiebureau dat ze een dochter kregen nou ze zijn net zo blij als dat ze zelf een kindje hadden gekregen en ook wij zijn heel blij wij zijn nu bezig voor een tweede kindje maar dat mocht ook nog niet zo zijn we zijn nu 2 jaar bezig maarja ik kan makkelijk praten ik heb er al een. wat het belangrijkste is nu dat jullie samen blijven praten en steun zoeken bij elkaar en laat je niet opruien door de mensen om je heen want die weten het allemaal zo goed maar alleen de stellen die te horen hebben gekregen dat ze geen kinderen kunnen krijgen die kunnen begrijpen hoe jullie je nu voelen maar ik zeg je de wonderen zijn de wereld nog niet uit bij   ons op het dorp woond een stel de man had ook geen levend zaad maar hoe het kan ze hebben nu een zoon van 4 jaar en zonder behandelingen verwekt dus wie weet. ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Liefs Linda

Hoi,
Wilde dat ik iets tegen je kon zeggen om je op te peppen maar weet niet wat. Het is niet makkelijk als je dit te horen krijgt. Denk wel dat jullie het op een gegeven moment een plaats kunnen geven en een oplossing vinden om jullie wens toch in vervulling te laten gaan. Gaan jullie nog naar een ander ziekenhuis voor een second opinion? Heel veel sterkte de komende tijd, groetjes Noortje

Jeetje meid,

Wat een vreselijke teleurstelling moet dat voor jullie zijn. Ik hoop op een wonder voor jullie. Ga dit eerst maar eens verwerken en ga dan eens kijken welke stappen jullie nu nog kunnen ondernemen. Kan je misschien niet bij een andere uroloog een second-opinion vragen? Heel veel sterkte toegewenst

Niekie

Hoi Diana,

Wat een vreselijke teleurstelling! Het lijkt me heel moeilijk om dat te horen te krijgen.
Ik hoop voor jullie dat er toch nog een wondertje geschiedt!

Ik wens jullie heel veel sterkte bij het verwerken van dit nieuws en hoop dat jullie via adoptie of KID toch een fantastisch kindje mogen krijgen. Heel veel sterkte toegewenst!!!

Groetjes Berber

hoi diana

Wat een drama wat een verdriet echt heel erg... Het is een klap in jullie gezicht.
Mochten jullie ondanks alle schrik wat meer info over adoptie of kid willen op www.freya.nl kan je er voor terecht. Er is een forum voor mensen die adopteren en een site voor mensen die kid doen. Er is ook een stel dat een weblog over hun kid avonturen heeft dit is www.kiekenmich.web-log.nl
Mischien dat je er wat mee kan of het voor een later tijdstip kan bewaren. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken van deze grote klap.

veel liefs rozemarijn

Hoi,

Wat een vreselijk klap in jullie gezicht moet dit zijn zeg!! Ineens valt alles waar je samen voor gaat in duigen. Ik hoop dat jullie samen de kracht kunnen vinden om hier uit te komen.
Wij staan al 1,5 jaar ingeschreven voor adoptie want voor ons is dit een reeele optie. Wij weten zeker dat we van een kindje wat geen kansen heeft op de straat en in ons warme nestje terecht komt net zoveel kunnen houden.
Ik hoop dat dit wellicht voor jullie ook een optie is.

Wat ik je nog wel mee wil geven is dat ik een stel ken wat precies dezelfde uitslag kreeg maar wonderlijk genoeg is zij toch zwanger geraakt. Er gebeuren dus echt nog wonderen.....

Hou je taai!

lfs inge

Terug
Bovenaan