mijn eerste dagje strand...

A

Anoniem

Guest
Ik woon op Scheveningen dus dan kan een foto op het strand niet ontbreken. Alleen dat zand vind ik maar niks hoor!! Misschien als het wat warmer wordt en ik lekker mijn zwembroekkie aan kan......

Liefs van Fabio

Oh wat onwijs gaaf hee,leuk hoor..
Groetjes Kitty en Tess.

HE Fabio,
Mijn mamma heeft dezelfde zonnebril gekocht. Alleen als ze 'm weer afzet heb ik helemaal een afruk van het montuur in m'n gezicht gedrukt staan! Maar hij zit echt niet strak ofzo. Als ie nog losser zit zakt ie denk ik af.
Heb jij dat ook? Of heb jij een mamma die wel snapt hoe dat werkt.
MZZL Kian!

Wat een ontzettend stoer jochie zeg! Wel leuk om te zien: een luchtig gekleed zusje (?) en een lekker ingepakt kereltje, hahahh! Ik heb zelf een hekel aan het strand dus vrees dat Thomas zijn eerste zand ziet in de zandbak of het zand dat zijn vader mee naar binnen sleept van het werk...

-X- Marieke

Kian, dat heb ik nou ook. En ook bij mij zit hij niet strak. Stomme brilletjes he. En we moeten ze alleen maar op omdat onze mamma's het zo stoer vinden!

Lukas

Hoi Phira, ja dat heb ik idd ook dus mamma zet hem eigelijk alleen maar bij me op voor de foto hihihi.
En dat meisje achter mij is mijn grote nicht Tatum, die is al 8! Mijn mamma is nog steeds bang dat ik kou vat, vandaar nog maar even een jasje aan.

Groetjes van Fabio

Terug
Bovenaan