Mijn eerste echo gehad!

Goedemorgen meiden,
Ik mocht ivm met de medicatie gisteren al voor mijn eerste echo. Ik Heers heel zenuwachtig en hoopte dat we misschien iets konden zien. Ik was gister 6 weken en 3 dagen en ze zeiden al wel dat het heel vroeg was! De verloskundige heeft zowel in als uitwendig een echo gemaakt. In beide gevallen was de zwangerschapsring goed te zien. Wel was alles nog heel klein en dacht ze dat ik misschien nog niet zo ver was! Een gyn heeft er ook nog naar gekeken en die zei ook dat het maar 2mm was en idd wel is korter zwanger kon zijn dan ik dacht. Ik baalde wel een beetje. Je bent toch gelijk bang dat het niet goed is!! Ik had zo gehoopt op een hartje maar helaas. Nu moet ik weer wachten tot 2 januari. Gelukkig zitten de feestdagen er tussen! Hoe gaat het met jullie meiden?

Liefs

Ja, dat vond ik ook maar misschien dat ze eerder geen zekerheid hebben ofzo. De afmeting was 2 MM dus je zou zeggen dat het dan ook iets van 5 weken is. Ik begreep dat je er tussen een paar dagen en twee weken naast kan zitten?? Heel onzeker nu. Maar vertrouwen op de kleine dat hij sterk is. Jij hebt ook je eerste echo gehad! Leuk hoor. Jammer alleen dat zo buikpijn hebt. Gaat het nu beter?? Zag jij wel een hartje?

Liefs

Ja, ik denk dat het bij mij ook gewoon nog iets te vroeg was!! Ben alleen zo bang dat het niet goed is. Terwijl ze daar niks over zeiden! Ik twijfel of ik ga bellen om te vragen of ik een week eerder kan? Wel fijn dat de pijn in je buik weg is! Verder nog last van kwaaltjes.

Ja heb wat zere borsten verder niet! Maar had ik met de andere zwangerschappen ook niet! Nee bij mij zeiden ze ook niet echt veel maar dat doen ze vaak ook niet, ze kunnen er toch niks aan veranderen en hun moeten net als ons gewoon afwachten! Heb af en toe trouwens nog wel een ongi buikpijn

Ok. Nee ik heb nergens last van. Niet extreem iig. Wel moe en soms iets misselijk en idd het ongi gevoel. Ik moet ook gewoon wat meer geduld hebben!! Maar dat is zo lastig. Ik zou graag een week eerder gaan voor een nieuwe echo.

hahah ik ken het gevoel heel goed! Liefst een eigen echo apparaat hahaha maar we moeten geduld hebben! Kunnen er toch niks aan veranderen! Maar blijft bijzonder!!

Terug
Bovenaan