mijn eerste follikelmeting

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
vandaag mijn eerste meting geweest voor de ICSI behandeling, heel spannend allemaal. Mijn follikels waren moeilijk te zien, want ik heb veel last van geprikkelde darmen die er steeds voorvliegen. Maar er zijn er een aantal gesignaleerd, GELUKKIG!!!!
Nu maar afwachten, woensdag mag ik er weer naar toe voor een 2de meting. Spannend...........
En dan is er natuurlijk nog de punctie, op dit moment zie ik er eigelijk nog niet tegenop, maar vaak komt het bij mij als het dan zover is. We zien wel, maar ik vind het zoooooooooooo spannend. Ik heb sinds dat ik menopur spuit veel last van hoofdpijn en rugpijn, heeft iemand daar ook "last"van? Daar wordt ik eigelijk wel een beetje vervelend van.
Ik wens iedereen verschrikkelijk veel sterkte toe en hoop dat ieders wens in vervulling gaat.
Doei doei

Hoi Pitty,

Spannend, je 1ste ICSI.
Ik ben klaar met mijn IUI behandelingen (1x zwanger <------miskraam na 7 wkn) en ik wordt over  een kleine  10 dgn ongesteld. Ik ga dan ook met mijn 1ste IVF of ICSI beginnen. Het hangt van de zaad kwaliteit op het moment supreme af wat het gaat worden.
Ik heb voor mijn IUI behandelingen ook hormonen (Decapeptyl, Puregon, Pregnyl en Progestan bolletjes) gebruikt. Voor de IVF ga ik het zelfde gebruiken, alleen dan wel meer. Ik heb geen ervaring met Menopur.
Ik ben ook heel erg bang voor de punctie. Daar zie ik momenteel het meest tegenop.

Ik ga voor je duimen dat je follikels goed groeien en dat je een mooi aantal eitjes krijgt.

Kruimel

Hey Pitty,

Ik heb helaas geen ervaring met menopur. Ik zit nu in mijn 1e IVF/ICSI poging. De punctie heb ik gisteren gehad. die viel reuze mee moet ik zeggen.

Vandaag gehoord dat er bevruchting is.

Ik wil je in iedergeval veel sterkte wensen de komende tijd en hopelijk heb je niet meer zo'n last van al die bijwerkingen.

Liefs
Nicole

Hoi Pitty, wij zijn ook bezig met de eerste IVF poging, 2 weken geleden zijn we gestart met Synarel en vandaag de eerste echo gehad. Alles zag er rustig en dus prima uit en vandaag meteen gestart met Puregon, volgende week moeten we terug voor een nieuwe echo en zo komen we steeds een stapje verder. MIsschien leuk om je ook op de IVF lijst te zetten, ik heb hem net weer bovenaan gezet!

Gr. Pleun

Terug
Bovenaan