Mijn eerste IUI behandeling...

He hallo allemaal...

Jemig wat is er veel informatie te vinden op deze site... En al die tips en adviezen, ik vind het geweldig !

Maar goed...

Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met de temperatuurcurve, en gisteren met de Clomid... Aanstaande maandag ( 2e pinksterdag ) moet ik naar het ziekenhuis voor de eerste echo..

Ik vind het allemaal ongelofelijk spannend...

En zou dan ook graag met mensen in contact komen die ook een IUI behandeling hebben of hebben gehad.

Groetjes Tweety78

Hoi,
Het is ook superspannend allemaal. De inseminatie stelt heel weinig voor en dan het wachten.... Maar goed, heel veel succes en ik hoop dat het gewoong gelijk raak is. Ikzelf ga eind volgende week voor de 3e poging. groetjes

Hoi Tweety
Er breekt een spannende tijd voor je aan!
Het is altijd weer spannend om te zien of er eitjes gfroeien en hoe ze het doen doormiddel van de echo's.
Ik zelf heb 2 iui pogingen achter de rug en ik gebruik ook clomid.
Heel veel succes de komende week.
Groetjes Sabine

Hoi hoi

Ik heb zelf nu 1 keer iui gehad ga nu op voor de tweede de bahandelijng op zich valt best mee .
Maar je werk moet wel flex. zijn ivm vaak naar het ziekenhuis voor een echo en dat kost toch tijd .
suc6 met alles .
gr happywoman

Hoi,

Ik heb net de 2e IUI achter de rug en ben in afwachting van de uitslag.
Dit is inderdaad een fijne en gezellige site. Alles wat je weten wil kun je hier vragen dus ga gerust je gang....

Succes met je 1e IUI!
gr.Inge

Allemaal kei bedankt voor jullie reacties...

Ik zie alleen wel dat jullie al meerdere keren een iui hebben gehad...

Is er weinig kans van slagen dan ?

Hopelijk zijn we lekker snel zwanger allemaal !

Succes ook voor jullie, en ik hou jullie zeker op de hoogte

Groetjes Tweety78

hoi tweety
ik ben nu aan het wachten na de 2e iui poging. ik merk zelf dat ik veel nuchterder ben geworden, misschien komt het door de hormonen ik weet het niet. maar goed ik heb wel heel duidleijk gezegt tegen me zelf dat we voor 6 keer gaan, en is het eerder dan zijn we extra blij! De inseminatie vond ik gelijk als gewoon een eendebek, niet echt plezierig, maar wel te hebben. Succes meid, en ik hoop voor jou dat het snel raak is!
liefs simone

Hoi, hoi,

Ik zit nu in mijn tweede wachtweek na de inseminatie. Ik moet helemaal geen hormonen nemen, ik krijg enkel een spuit met pregnyl twee dagen voor de inseminatie en nog een zes dagen erna. Dan is het afwachten.

Bij ons ligt het probleem bij mijn man omdat hij met een vaso vaso zit en dus antistoffen aanmaakt tegen zijn eigen spermacellen. Bij mij hebben ze dan onderzocht of alles goed doorgankelijk was en dat bleek prima in orde. Volgens de gyneacoloog die de inseminatie gedaan heeft zag mijn slijmvlies er mooi uit (voor zover je die dingen mooi kan noemen) en was de kwaliteit van het sperma na het was goed.

Nu maar wachten en hopen. Ze hebben ons een kans gegeven van 15% dus dat is ongeveer 1 op 6. Ik hoop dus dat het binnen die 6 keer raak is  maar ik weet ook dat het best langer kan duren. Hoop doet leven zullen we maar denken.

Heel veel liefs en sterkte,
Nina

Terug
Bovenaan