mijn eerste keer hier....

A

Anoniem

Guest
heey hallo allemaal.
dit is men eerste keer hier, vindt het wel spannend. zelf zijn mijn man en ik bezig om een kindje te maken, we zijn een maandje of twee bezig.Graag zou ik dat met jullie willen delen. heel veel liefs en vooral doorgaan!! loesje

Hoi Loes,

Zelf ben ik ook   nog maar een paar dagen op dit forum.
Mijn naam is Marje en ik ben 33 jaar. Wij gaan voor een tweede kindje en dit is onze eerste ronde(maand). Mijn nod (niet ongesteldheids dag) moet denk ik de 25e september zijn.

Veel succes en we horen van je.

Marje.

hoi, marje
Dit is echt spannend!!! Met hoeveel maanden was je zwanger van je eerste kindje? Ikzelf ben al bijna een week overtijd, maarja ik lees ook veel, als je voor het eerst stopt met de pil, dat het de kans groot is dat je toch nog ongi kan worden. Heb zelf nog geen test gedaan. Dat gaan we zondag doen. liefs loes

quote: loes 25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2005 12:52:56'));

hoi, marje
Dit is echt spannend!!! Met hoeveel maanden was je zwanger van je eerste kindje? Ikzelf ben al bijna een week overtijd, maarja ik lees ook veel, als je voor het eerst stopt met de pil, dat het de kans groot is dat je toch nog ongi kan worden. Heb zelf nog geen test gedaan. Dat gaan we zondag doen. liefs loes

Hoi Loes,

Bij de eerste duurde het 9 maanden!
Vindt het knap dat je nog geen test hebt gedaan. Ik denk dat mijn ongi er vandaag of morgen aankomt. Heb al wat bloedverlies gehad net! Jammer, maar ik zit nog maar in ronde 1 dus ik mag niet klagen.

Ben benieuwd hoe het bij jou is!??

Succes.

Marje.

Hoi Loes welkom.
Zo te horen zullen we je misschien niet lang hier meemaken.
Al een week overtijd en nog geen test gedaan .... errug knap van je!

Succes!

TeHa

hallo Loes,

welkom hier !
Ik ben zelf ook net nieuw hier en mijn man en ik zijn sinds april bezig voor onze eerste wondertje.

succes,
DiSilva

hoi hoi loes

welkom hier, het is hier errug gezellig.........

ik ben tobi 30 jaar en bezig voor eerste kindje.. ( in mei is het mis gegaan) en nu gaan we er weer voor........... als het goed is ( ken mijn cyclus niet_) heb ik de 23e mijn nod

liefs tobi

Hallo Loes en Marje,

welkom hier!!
Erg gezellig hier!!
spannend he voor een kindje gaan.....wij zijn net 2 maanden bezig voor ons 2e kindje...

samen met wondernetje hebben we een msn groep opgericht waar we kunnen chatten enzo...

is erg gezellig als jullie je ook aanmelden.
er zijn al een hoop dames hier die zich al aangemeld hebben.

dus als jullie ook willen komen.....jullie zijn van harte welkom!!

hier is de link : http://groups.msn.com/leukea-s-mamas

nou hoop jullie gauw te zien,

liefs Bri

Terug
Bovenaan