Mijn eerste keer in t zwembadje...

A

Anoniem

Guest

Hallo mede beebs,
Vandaag ben ik voor de 1e keer in het zwembadje geweest.. Maar na heel lang tellen voor mij ( mama zegt dat t 5 minuten zijn ) moest ik er al weer uit van mama.
Mama vond dat t te hard begon te waaien en dacht dat ik t wel koud zou krijgen. Eigenlijk had ze ook wel een beetje gelijk hoor, ik vond t wel fijn toen ik lekker warm werd afgedroogd. Mama zegt trouwens dat jullie niet op die melkfles benen van d'r moeten letten, ze hebben nog geen zon gezien zei ze..
Nou ga ik lekker slapen..
Knuffel van Tessa

melkflesbenen? Ik zie maar een heeeeeel klein stukje dat op een been zou kunnen lijken... Je mama maakt zich voor niks zorgen hoor!
Maar wat leuk dat badje. Mijn mama heeft nog geeneens een badje voor mij!!!
Ben jaloers...

Loek

hoi,
lekker he in een zwembadje..... ik ben er ook pas 1x in geweest. Vandaag zijn we lekker gaan fietsen. Dat was voor mij de eerste keer.
Groetjes Quinn
P.s. Loek, die zwembadjes zijn echt niet duur hoor. 2,50 Euro bij de Action. Dat kan je mama toch wel betalen...

oh wat lekker joh! ik mag ook steeds maar zo kort van mijn mama...
maar toch wel ff lekker....
leuke foto's hoor!!
mooi badje...

kussie van senna

hier ook een eerste keer in het zwembadje. Onder begeleiding van grote zus.
Danny is hier precies 4 maanden vandaag.
Eerst nog voorzichtig maar later zat hij lekker te spetteren.

groetjes irene

Ik ben gister ook voor het eerst in het zwembadje geweest. Ik vond het leuk, maar mijn mama vond het nog leuker. Het badje is al weken in huis en maar wachten op dat mooie weer. Gisteren was het dus eindelijk zover. Papa heeft een heleboel foto's gemaakt, die zal mama ook snel laten zien aan jullie.

groetjes, Yanick

Terug
Bovenaan