Mijn eerste nieuwe outfit

Gisteren wezen shoppen bij de prenatal en heb mijn eerste setje kleding gekocht! Hihi, nu wordt het echt helemaal echt.
Mijn man is een week weg geweest als begeleider van een kamp, dus ben benieuwd of hij het verschil zit van een week.
Heb wel last van bandenpijn, pfff...echt zo'n zeurderige pijn. Had de verloskundige voor de zekerheid gebeld en die bevestigde mijn gevoel.

Ben gewoon helemaal blij :)

wat leuk!!
Ik ga het 2de weekend van september naar Nederland (ben woonachtig in Spanje) en ga daar flink shoppen met mijn moeder en zus, heb nu al helemaal zin in.
Hier hebben ze jammer genoeg niet zoveel.

is altijd leuk om te shoppen
ik had alles van zolder gehaald om te kijken wat ik nog aan kon maar er zitten allemaal gaatjes in dus kan bijna alles weg gooien
maar ja een goede reden om nieuw te kopen haha
had wel al bij prenatal een onwijs leuk jurkje gekocht voor een bruidlofd. dus langzaam vult mijn kast ook weer

Hier ook al lekker de hm online leeg gekocht.
Had nog wel veel liggen boven, maar veel kon echt niet meer.
Alleen de spullen in maat 38 die ik de laatste 2 maanden droeg waren wat minder afgedragen, maar daar moet ik eerst weer even wat voor groeien ;)

Ik heb vooral veel lange hempjes gekocht in verschillende kleuren. Die draag ik veel onder mijn gewone tshirts en vestjes.

Terug
Bovenaan