mijn eerste ...topic...

Velen van ons zijn al een tijdje actief op dit forum. Nu vroeg ik me opeens af wat mijn eerste topic eigenlijk was!! En ik kan het me echt niet meer herinneren! Alleen dat ik het best spannend vond en steeds ging kijken of er al iemand gereageerd had. Haha!

Weten jullie je eerste topic nog en wanneer was dat?
Bij mij was dat ongeveer 2 jaar geleden, maar dan wel op het voorjaar 2007 forum, wat nu eigenlijk niet meer bestaat...!!

Groetjes Babybelle

Goh, dat zou ik ook echt niet meer weten!
Ik was toen volgens mij ook al actief maar las eerst mee voordat ik "durfde" te reageren, laat staan een topic plaatsen. Nu vind ik het heel gewoon en nog steeds erg leuk.

groetjes van Sonja

haha leuk onderwerp, maar ik zou het echt niet meer weten. Wel had ik al een tijdje meegelezen met de groep van de maand waarin ik uitgerekend was en daar had ik me wel eens voorgesteld en ook gereageerd.
Maar op "ons" zomer 2007 forum weet ik niet meer wat ik ooit als eerste gepost heb. Maar ik herken inderdaad wel dat ik toen heel vaak wat nerveus ging kijken of er al gereageerd was hahaha.
Die spanning is er wel vanaf nu , nu is het meer gedeelde interesse en belangstelling in hoe het met iedereen gaat. Vind echt dat we een leuke groep hier hebben (en natuurlijk ook op msn).

groetjes Tamar

Hoi,

Dat was een jaar of 7 geleden op het zwanger worden forum en daarna op het als zwanger worden langer wordt forum. Wat ik precies heb geschreven weet ik echt niet meer.....

lfs ing

pffffffff het 1e topic?geen idee.zoveel plaats ik niet,ben wel een enthousiaste lezer.zal wel iets geweest zijn waar ik als nieuwbakken moeder tegenaan liep

toen ik zwanger raakte ben ik op dit forum gekomen.dus dat is vast een jaar of 2 nu

gr petra

Hoi!

Ik weet het nog wel! Dat was toen ik 16 weken zwanger was van Sven. Toen heb ik op het zwanger forum een topic geopend omdat ik maar geen buikje kreeg. Ik vroeg aan de anderen hoe lang dat bij hun had geduurd. Ook ik ging toen om het uur of zo kijken of er al iemand had gereageerd. Daarna heb ik ook meegedaan aan het forum voor moeders die in juli 2007 zouden bevallen. Dat vond ik erg fijn omdat toch alles nieuw was voor me. Toen dat forum opgeheven werd, ben ik naar hier gekomen. En ik vind het nog steeds super gezellig!

Groetjes,
Maike

Hoi,

Eerst las ik vooral mee, maar na een tijdje begon ik ook mee te schrijven. Ik weet echt mijn eerste topic niet meer. Wel nog de eerste foto die ik plaatste, want daar heb ik speciaal een photobucket account voor aangemaakt:

Hij is hier 6 weken oud.
Deze is van vorige week:

Wat een verschil hè?

Groetjes, Karin

Goh, eerste topic weet ik echt niet meer eigenlijk. Ik ben begonnen bij het zwanger worden forum, al heel rap kon ik naar de uitgerekend september 2007 forum, en tja, ze werd eerder geboren dus nu bij de zomer 2007 forum.

Terug
Bovenaan