Mijn ei?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden.

Ook ik moet even wat kwijt hoor.

De spanningen komen hier ook weer in alle hevigheid naar boven. Volgens mij heb ik gisteren mijn ei gevoeld. En Daarbij de eiwitachtige afscheiding(sorry voor de details) kan het bijna niet missen...........toch?
Dit is voor het eerst dat ik het gevoeld heb.
Het rare is wel dat ik dan een cyclus van iets meer dan 4 weken heb. Terwijl ik meestal rond de 5 weken zit en de laatste 2 zelfs 7,5 en 6 weken.
Ik ben het spoor bijster. Maar we wachten nog maar af, nog 2,5 week tot mijn berekende NOD.
Voor die tijd wil ik ook niet testen, behalve als ik me echt zwanger voel. Dan kan ik me denk ik niet inhouden.

Bij Jesse was het de 1e ronde raak. Een echt wonder, want een half jaar daarvoor was me nog verteld door de gyn dat zwanger worden niet makkelijk zou worden door PCO.
Dus elke maand lijkt nu zo lang. We zitten pas in ronde 3, dus schaam me wel een beetje voor mijn ongeduld.
Sorry, heel verhaal. Maar ik ben het weer even kwijt ; - )

Nou meid, we zijn er hier voor je om je ongeduld wat we allemaal hebben te delen. Ik ken het helemaal... Elke keer is het weer een heel gedoe of het nu wel of niet raak is!
Ik wil je heel veel succes wensen met wachten, en lezende ogen en typende vingers genoeg hier die helemaal snappen wat je voelt en meemaakt!

Waarom doe je geen ovulatietest? Weet je gelijk voor de eventuele volgende rondes of de symptomen die jij bemerkt bij jezelf bij je ovulatie horen of niet. Vooral als je cyclus zo onregelmatig is dat je ook eigenlijk niet kunt berekenen wanneer het zou moeten zijn. Succes!!

Hey meid,

das helemaal niet raar hoor, ik zit in de 1e ronde en ik vind het wachten enorm lang duren.... Je wil het gewoon erg graag!
Eisprong kan verschillen hoor, wie weet duurt de tijd bij jou na je ei wel iets langer dan gemiddeld. Over een week of 2 weet je het! Succes!
Ik voel de eisprong wel maar aan mn afscheiding kan ik niet iets 'aflezen'..

Groetjes Charlotte

Spannend! Ik duim voor je!
Knap van je dat je nog 2,5 week kunt wachten. Ik test gelijk dag 14 na mijn eisprong (zekerheid door ovtest en regelmatige cyclus), kan 14 dagen al nauwelijks vol houden hihi

wachten is altijd vreselijk, daar moet je je niet voor schamen hoor. Begrijp het heel goed. succes!
Liefs

Spannend meid!!! We duimen natuurlijk mee!

xxxxxxxxxxxxx mij

Bedankt voor jullie reacties!
Heerlijk om het gewoon even neer te typen.
Lucht toch weer even op.

@ Marissa86: ovulatietesten is een idee. Maar nu nog niet. Eerst even de natuur zijn beloop laten gaan. En als ik echt ongeduldig word, dan is het een goede optie.

Terug
Bovenaan