Mijn eieren groeien goed.........spannend dus!

Goedemorgen allemaal op deze zonnige warme dag!

Helaas ik zit tot 16.30 uur op een duf en saai kantoor, dus kan niet van de zon genieten vandaag........zucht.

Ben vanochtend bij de Gynaecoloog geweest voor de 2e echo deze maand.

Ik blijk drie eitjes te hebben die eruit spingen, en deze zijn 8, 10 en 12 mm groot.

Alles zag er goed uit, ik ben ook al een mooi laagje slijmvlies aan t opbouwen (3 laagjes waren het zij ze en dat schijnt dus geweldig te zijn???????????)

Nu maandagochtend weer voor een echo en dan verwachten ze dat ze ongeveer wel op de juiste grootte zijn. Dus ergens volgende week zal de inseminatie wel plaatsvinden.

Het word toch wel een beetje spannend allemaal dus..............maar heb goede hoop en ik zie het allemaal wel. Laat het gewoon op me af komen heb verder geen verwachtingen dat het gelijk zal lukken ofzo............misschien ben ik doordat er nu echt iets gaande is eindelijk tot rust gekomen?

Jullie zitten neem ik aan met die mooie weer niet of nauwelijks achter de PC, tenzij je ook  op je werk zit en  stiekem mailtjes verstuurd  hierheen  ........... Anders verklaar ik jullie voor gek, lekker in de zon in tuin of op terras............oh was ik maar vrij........

Groetjes,

Cynthia

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Cynt,

Wat een super goed nieuws dat het er heel erg gunstig uitziet voor jou en voor je mannetje, wat spannend volgende week al je inseminatie, wat een wonderspul spuit je bij je zelf erin... daar heb je dan wel die blauwe plekken voor over he....  je moet maar denken het is voor een goed doel, ben echt blij voor jullie eindelijk gaat er wat gebeuren na dik drie jaar bezig zijn he Cynt..

Heel fijn weekend, hoop dat je het een beetje overleefd hebt op kantoor met die hitte.....

lfs Mick

Heeeaaaa Cyntia,

Dat is goed om te horendat er ergens nog eitjes zijn die goed scoren! geweldig nieuws voor jullie! En hou de moed erin, jullie zijn op de goede weg!
 Geniet van het mooie weer!!

dikke knuf Sjanneke

Hoi Cynthia

Wat een goed nieuws voor je zeg.
Ik heb gisteren ook zelf het goede nieuws te horen gekregen, na de 4e clomid kuur zijn er dan nu eindelijk 2 eitjes gegroeid van ong 11 mm.
Wij zitten volgende week in onze klusweek.
Maandag moet ik ook weer naar het zkh voor een controle echo.
Ik ben benieuwd.
Zal voor je gaan duimen.

Groetjes Carol

Terug
Bovenaan