Mijn eieren groeien goed

Hallo Allemaal,

Tijdje al niet meer op het forum geweest, omdat ik niet heel veel te vertellen had en omdat ik het veel te druk heb met andere dingen (sorry hiervoor dames, ik zal het proberen goed te maken hoor)

Ik kom net van de Gynaecoloog vandaan, mijn eitjes ze hebben er 3 gezien groeien al goed. Ik zit nu op dag 8 van mijn cyclus en de eitjes zijn nu: 8, 10 en 11 millimeter groot.

Nu moet ik zondag weer voor een echo komen, de polie is dan dicht dus moet ik me zondagochtend melden op de kraamafdeling. Dus ergens volgende week zal inseminatie nummertje 2 wel gaan plaatsvinden.

Verder voel ik me nog steeds goed, nergens last van dus heb goede hoop dat dit ook zo blijft. Maar wacht nog voorzichtig af. Vorige maand ben ik de dagen rond de Pregnyl injectie pas ziek geworden.

Jullie horen wel weer van me!

Groetjes,

Cynthia

Heeeeeee lieve Cynt,

Wat een goed nieuws dat jou eieren goed aan het groeien zijn!! en ook dat je je zoooo goed voelt, ik zal voor je blijven duimen dat het allemaal goed blijft gaan. Wat een verhaal he mijn verhaal van gisteren dat er niets gevonden is in mijn baarmoeder, is ook vaak moeilijk te zijn zei de arts-assistente die samen met mijn gyn de kijkoperatie deed, ze zei het is moeilijk te zien via de echo kan een schaduw geweest zijn. Ik heb er heel veel zin in hoor, 1 september heb ik weer een afspraak bij mijn gyn en dan hoor ik weer hoe verder het zal wel snel iui gaan worden, idd Cynt wat jij kan kan ik ook, zijn we straks met z'n allen bezig met iui, want Ing gaat gelooflijk ook weer beginnen, we kunnen bij haar op het dak staan, heb al een plaatsje gereserveerd hahahahaha. Ik spreek je snel weer, heb nu wel last van ongikrampen en ben erg moe, lig nu beneden op de bank ga zo ook weer slapen..

liefs en dikke knuffel van mij

Hee meissie!

Dat is goed nieuws! Wauw ik ben gewoon jaloers op die geweldige eieren van jou!
Ik moet het maar met 1 doen!
Je maakt dus een hele goede kans deze keer! Ook een goed teken dat je je goed voelt vind ik!

Ik ga voor je duimen!!

lfs inge

Haaaaaaai,

Toppie zeg! en de eitjes die goed groeien en je voelt je goed! Ik duim voor je dat je je goed blijft voelen en dat de eitjes lekker doorgroeien. Geeft een goed gevoel he? groeiende eitjes! Echt waar nogmaal toppie om te lezen!! Fijn dat het goed met je gaat.

Dikke knuf Sjan

Hey cynthia

Ik was ff aan het kijken hoe het met je is..Ik kan natuurlijk ook gewoon bellen maar ik heb het erg druk gehad met de kleine vandaag..

Ik zie dat je al 3 eieren heb..Toppie!!!Nu op naar de inseminatie..Gelukkig voel je je nu goed en ik hoop dat je je niet beroerd gaat voelen door de pregnyl..

Ik kom gauw weer eens een bakkie doen!Ik ga maandag op vakantie dus ik bel je als je terug bent!

Veel liefs Tamara

Heeee! Tam!

We hebben inmiddels gebeld, maar langs deze weg wil ik je nogmaals zeggen dat ik je een schat van een vriendin vind. (nu al een jaar of 8)

Je leeft altijd  erg met me mee............en je weet wat ik doormaak want jij hebt deze weg en een nog veel langere ook moeten doorstaan.

Maar kijk naar het resultaat, nu al weer 3 maanden is je kleine meissie.
Wat een mooie meid is Alyssa, dat is het toch zeker allemaal waard!

Ik doe mijn best hoop dat het deze maand gaat lukken en anders nog 4 pogingen te gaan!

We gaan snel weer eens daten inderdaad, maar nu ga jij eerst op vakantie. Heel veel plezier..........maak er wat van en ik hoop dat het weer meezit voor jullie!
Kom veilig weer thuis en dan zie ik je snel weer!

Liefs,

Cynt

Terug
Bovenaan