Mijn eigen april lijst

Wat ben ik toch een bofkont met een positieve test op de elfde dag na mijn eisprong. Uitgaande van die eisprong is de uitgerekende datum 1 april. Leuk grapje he.


dus hierbij het begin van de April 2006 lijst.

01 april Miep 35 jaar 3e kind

Wie volgt?
 
Hoi Miep,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook al een aantal maanden ‘actief’ op het forum, we zijn inmiddels in ronde 7 beland. Ik heb een regelmatige cyclus en ben nu 2 dagen overtijd. Heb een opgeblazen en gespannen gevoel in m’n buik, maar voel verder niets. Als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik testen.

Nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat ik met je mee mag naar het zwanger forum (ik zou 31 maart zijn uitgerekend als het zo mag zijn).

Liefs,
Linny
 
Hoi Miep!

Wat een heerlijk nieuws! Helemaal toppie dat je weer zwanger bent. Welkom terug dan maar. En gefeliciteerd natuurlijk
Hoe gaat het nu? Op zoek naar een nieuwe baan las ik, hoop voor je dat het gaat lukken.

Succes met je april lijst en 1 april is wel een geweldig leuke  datum hoor!

Groetjes Renske
 
quote: linny25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2005 12:02:16'));

Hoi Miep,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook al een aantal maanden ‘actief’ op het forum, we zijn inmiddels in ronde 7 beland. Ik heb een regelmatige cyclus en ben nu 2 dagen overtijd. Heb een opgeblazen en gespannen gevoel in m’n buik, maar voel verder niets. Als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik testen.

Nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat ik met je mee mag naar het zwanger forum (ik zou 31 maart zijn uitgerekend als het zo mag zijn).

Liefs,
Linny


Hoi Linny,
En? Is het deze maand gelukt? Ik hoop het voor je.
groejts
greet
 
Hoi Miep, wat een fantastisch nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een beetje kunt genieten, zal best moeilijk zijn neem ik aan.

Heel veel liefs, el
(we zaten ooit samen op het septemberforum, ik moest het ook noodgedwongen verlaten, maar ben nu alweer bijna 19 weken zwanger)
 
Hoi Miep,

Ik wil graag op je april-lijst. Ik heb vanmorgen positief getest! Helemaal gelukkig al moet ik nog wel even wennen aan het idee want ik voel me nog helemaal niet zwanger.

Voor mij wordt het 2 april, eveneens derde kindje,

Groetjes
Judith
 
Hoi Miep!

Wat superfantastisch dat je weer zwanger bent!!!
Wauw, dat moet je vast een geweldig gevoel geven!
Probeer vooral te genieten en niet teveel zorgen te hebbben, al is dat natuurlijk wel begrijpelijk!
Succes met je aprillijst en hopelijk volgen er snel een heleboel dames om je blijdschap mee te delen!

Knuffel,

Ginger (31W,1D)
 
hai

ik heb ook positief gestest
ik denk dat de uitgerekende datum 08.04.06
zal zijn
uitgaande van mijn laatste menstruatie ben ik as zaterdag
4 weken, maar heb nu al precies 2 weken buikpijn, ook voelen mijn broeken al strak aan, heb liever de broek los als ik zit
ben ook al erg moe en ik heb al een kindje van bijna 1,5 jaar, dus het is echt al heel vermoeiend
vind de symptonen wel erg vroeg en vraag me af of ik misschien niet langer zwanger ben
hebben jullie al contact gehad met de vk?

gr.suk
 
Terug
Bovenaan