Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat leuk hè zo'n doopjurk.
Mijn moeder had van haar trouwjurk een doopjurk gemaakt voor mij en m'n broers (ja dat was normaal). Maar bij ons in de kerk wordt niet gedoopt als baby-zijnde. Maar ik had dat jurkje eigenlijk wel graag bij mijn dochtertje aan willen doen (als ik die gehad had). Dus misschien doe ik 'm alsnog wel aan als ik ooit een meisje krijg bij de opdrachtdienst. Vind het nl toch wel heeeeel schattig.
Liefs Nelleke
Ja zo'n doopjurk is echt super mooi. Deze hebben we zelf gekocht, want zowel bij Rob als bij mij thuis hadden ze geen doopjurk. Mijn trouwjurk was al verknipt voor het hemeltje boven Ilse's bedje (ook super sjiek trouwens). Dus nu hebben we er toch maar een gekocht. Deze blijft zeker wel in de familie (hoop ik). Ik vind het zoooo schattig als ze er zo als een prinsesje uit zien. Voor de volgende (als het een meisje is dan) wordt de jurk weer gebruikt.