Mijn eigen prinsesje!

Wat een vrolijk prinsesje. Wij hebben een prinsje maar geen foto.

Groetjes, Nelly.

Wat een doppie! Super mooie broek zeg!

Dit is mijn prinsesje

Is al weer even geleden met de carnaval... maar ik vind hem zo lief!

Hier nog zo'n prinsesje. Deze foto is 25 maart gemaakt toen Ilse gedoopt werd. In deze jurk was ze echt een prinsesje!!!

Hopelijk zien de foto's er een beetje fatsoenlijk uit (ze waren een beetje groot...)

Jeske mv Ilse

Wat een lieverds allemaal!

Onze prins..... het witte paard is nog iets te groot, dus nog maar even op zijn driewieler (ook die was nog wat te groot, maar wel errug leuk)

Pauline

Wat leuk hè zo'n doopjurk.
Mijn moeder had van haar trouwjurk een doopjurk gemaakt voor mij en m'n broers (ja dat was normaal). Maar bij ons in de kerk wordt niet gedoopt als baby-zijnde. Maar ik had dat jurkje eigenlijk wel graag bij mijn dochtertje aan willen doen (als ik die gehad had). Dus misschien doe ik 'm alsnog wel aan als ik ooit een meisje krijg bij de opdrachtdienst. Vind het nl toch wel heeeeel schattig.
Liefs Nelleke

Ja zo'n doopjurk is echt super mooi. Deze hebben we zelf gekocht, want zowel bij Rob als bij mij thuis hadden ze geen doopjurk. Mijn trouwjurk was al verknipt voor het hemeltje boven Ilse's bedje (ook super sjiek trouwens). Dus nu hebben we er toch maar een gekocht. Deze blijft zeker wel in de familie (hoop ik). Ik vind het zoooo schattig als ze er zo als een prinsesje uit zien. Voor de volgende (als het een meisje is dan) wordt de jurk weer gebruikt.

Jeske

Hoi Pauline, De prins op de driewielier is goedgekeurd hoor!! (die willen we ook wel zonder wit paard hihi)

groetjes Monique en Marit

Terug
Bovenaan