mijn eigen zetel (foto's)

A

Anoniem

Guest
Vandaag een super leuk stoeltje gekocht voor Yoëll
Kan hij lekker op zitten om tv te kijken, boekje lezen, koekje eten enz.

Hier zit ik in mn eigen stoel

Yeah cool man, hij staat hier perfect!

Yoëll

Nou Yoëll, da's een mooie stoel. Ik weet zeker dat menig forum-baby jaloers zal zijn op jou. Hij lijkt me wel ontzettend fijn zitten. Mag ik ook een keer proberen? Of misschien kan ik dat toch beter aan Siebe overlaten!

Groetjes Fonske.

Hey wat gaaf yoell!!!
Die is wel heeeeeel stoer!!

Ik ben mijn houte "kroonstoel" een hele poos kwijt. Een neef van papa, die een erg creatieveling/stoffeerder is, is die namelijk aan het "pimpen". Ik ben hem al zó lang kwijt dat ik me afvraag wat hij er in hemelsnaam mee aan het doen is!!

Maar goed, hopelijk maakt hij er geen meidestoel van want dan ben ik mooi de sigaar. Of wil je die dan ruilen tegen die mooie stoel van jou???

Tot snel weer!

Je vriendje Kay

Super hoor zo'n "fauteuille"!
Zo doe je helemaal mee met de rest in   huis!

Hé Kay
Ruilen vind ik niet zo'n goed idee hoor, voor een meiden stoel hahahaha.
Maar je mag best eens in mn stoel zitten hoor.
Weet je hoe je zo'n stoel krijgt?   Moet je steeds vlak voor de tv gaan zitten en aan de knopjes zitten, dan krijg je hem wel van mama
Want dan mag je in de stoel tv kijken, alleen er in dansen gaat niet, dat moet toch echt voor de tv!

Maar ehh kunnen we al klimmen bij jou?

Wauwwwww, die is super joh, zal mijn mama ook eens lief aankijken!

Groetjes, Lyanne dochter van Marieke

Hé Lyanne
Je moet tegen je mama zeggen dat ze ook rose hadden staan!
Dan lukt het vast wel.

Kus Yoëll

Mijn mamma heeft 'm ook al een paar keer gezien, maar ik klauter steeds overal overheen en donder er dan weer vanaf, dus mijn mamma is bang dat het een garantie is voor blauwe plekken.
Maar ik ga de komende tijd heel lief heel stil zitten, misschien krijg ik 'm alsnog.
(en anders zeg ik gewoon dat jij en Kay wel een eigen stoel hebben en dat ik me dan achtergesteld voel. Ga ik dreigen met jeugdtrauma's en rechtszittingen enzo. Werkt vast wel!)
Hi5,
Kian

Terug
Bovenaan