mijn ervaring kijkoperatie

Hallo dames! en misschien een enkele heer...
Zoals beloofd hier mijn ervaring wat betreft de kijkoperatie.
Zal eerst iets meer over mezelf schrijven want dat had ik nog niet echt gedaan geloof ik.
Ben 32 jaar, getrouwd en sinds 1999 min of meer bezig met zwanger worden. Niet altijd even goed getimed, dus kun je er wel wat aftrekken maar al met al toch best lang.
Nu 3 xIUI gehad, in spontane cyclus want mijn hormonen en eisprong was goed, net zo als de zaadjes van mijn man.
Nu dus kijkoperatie gehad, en ook daaruit bleek, niks aan de hand. Beide eileiders goed doorlaatbaar alles zag er goed normaal uit...nou!
Heel fijn natuurlijk, misschien elke keer verkeerde timing dan maar ja...het verklaart niet waarom het nou niet lukt. Moet maar accepteren dat sommige dingen niet te verklaren zijn...
Operatie viel mee, ik lag te slapen dus niks gemerkt ;-)
Na de operatie wel beroerd, van de narcose vooral...maar wel de zelfde avond naar huis gegaan en heeeel veeel geslapen...had ik blijkbaar nodig. Sneetjes in mijn buik vallen erg mee...ongeveer een centimeter.
Tip voor als je na de operatie thuis komt en nog misselijk bent...vraag aan je huisarts paracetamol zetpillen, werken snel en hoef je niet te slikken, wel zo prettig als je maag nog overstuur is.

Ik voel me nu wel weer wat mezelf, maar nog wel een beetje "verkreukeld"... Rustig aan dus maar!
Dag lieve meiden, veel sterkte en succes, ik vind het altijd erg fijn om even hier te kijken. Ik merk dat ik daar enorm veel steun aan heb.
Liefs
Truitje

Hit Truitje,
Fijn om te horen dat het allemaal mee gevallen is! En je zult wel blij zijn dat alles er piekfijn uitzag. Nu de vraag natuurlijk nog waarom het niet lukt? Ja das moeilijk he? Maarja op naar de volgende stappen dan maar. Je hebt weer wat achter de rug. Hopelijk ben je snel spontaan zwanger. En anders; Laat je je toch een handje helpen .
Suc6 meid
Veel liefs Ang...

Pfff dat is dus hartstikke meegevallen! Geen rare dingen te zien dus dat is erg goed nieuws!!
Nu nog even werken aan de timing en dan...................!!
Rust lekker uit en neem er de tijd voor!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan