mijn excuus

voor de mensen die beledigt zijn,

mijn excuus voor mijn woorden zoals mutsen en wat een gek

tzijn de woorden die ik vaak gebruik stopwoorden had het anders moeten verwoorden sorry

groetjes mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi Patricia,

ik heb een reactie gemaakt naar jou toe (bij topic "gezellig").  Wil nu ook even de reactie geven dat ik het netjes vind van jou excuses. (ook al val ik dan niet onder de "beledigden")  

Groet, Emmy

Hoi Patricia,

ik heb een reactie gemaakt naar jou toe (bij topic "gezellig").  Wil nu ook even de reactie geven dat ik het netjes vind van jou excuses. (ook al val ik dan niet onder de "beledigden")  

Groet, Emmy

Hoi Patricia,

Netjes dat je je excuus wilt aanbieden. Ik was degene die vond dat ze de oorbellen er maar uit moest halen en de gaatjes dicht moest laten groeien. Bovendien schreef ik ook dat ik wel wist dat ze niet om onze mening mbt de gaatjes vroeg, maar dat ik het wel kwijt wilde.

Van jouw reactie trek ik me niets aan. Wat ik schreef is hoe ik erover denk, en jullie denken er anders over. Prima zo (gelukkig maar, haha).

Gelukkig genieten we allemaal van onze kleintjes.

Groet, Liesje (van de gedichtjes voor je vriendin).

Hallo patricia
Ik vind het wel tof van je en ja misschien was ik ook een klein beetje grof maar ik vind het wel oke zo en zoals we al zeiden onze energie in andere dingen steken
groetjes lisette

quote: nlijtig liesje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2008 19:55:46'));

Hoi Patricia,

Netjes dat je je excuus wilt aanbieden. Ik was degene die vond dat ze de oorbellen er maar uit moest halen en de gaatjes dicht moest laten groeien. Bovendien schreef ik ook dat ik wel wist dat ze niet om onze mening mbt de gaatjes vroeg, maar dat ik het wel kwijt wilde.

Van jouw reactie trek ik me niets aan. Wat ik schreef is hoe ik erover denk, en jullie denken er anders over. Prima zo (gelukkig maar, haha).

Gelukkig genieten we allemaal van onze kleintjes.

Groet, Liesje (van de gedichtjes voor je vriendin).

ohhh sorrymijn excuus nogmaals, ze heeft er echt heel veel aan ze vind ze super geweldig

liefs

Terug
Bovenaan