Wat leuk! en fijn om te horen dat alles goed is. Ik twijfelde deze keer aan m,n gevoel ,maar m,n zoontje van 3 riep steeds dat hij een broertje kreeg en hij had ook gelijk! M,n vk zei,als ze zo overtuigt ervan zijn ,dan hebben ze vaak gelijk.
Tja die namen,blijft lastig he.
Demi en Dané
Demi en Senna
Demi en Kiki
Demi en Milly
Demi en Luna
Demi en Maud
tja,verder weet ik het ook ff niet,ben zelf ook op zoek naar een korte jongensnaam die bij megan en Devan past,maar waarschijnlijk ben ik er uit,alhoewel hij misschien wat minder goed past.De kids vinden het een geweldige naam en ik ook,want ben nog niks beters tegengekomen.M,n vriend is wat twijfelachtijg,maar tot nu toe vondt hij al het andere ook niet echt beter. En waarom moet het ook helemaal passen,het is toch ook weer een ander kindje,ik geloof dat we het onszelf extra lastig maken
Mijn oudste heet Megan,dat vond en vind ik nog steeds een super naam.Voor m,n zoontje hadden we heel lang de naam Sem,totdat hij om ons heen als paddestoelen uit de grond schoot. Is nu ook echt een popiejopie naam,toen kwam ik de naam Devan tegen en vondt dat erg goed passen,maar ik ga deze keer de trend niet echt verder zetten, dat wordt ook zo flauw haha
Succes!
liefs