Mijn gevoel klopte!!

Hoi Hoi,

Zoals de titel al zegt mijn gevoel klopte wat betreft het geslacht, we krijgen een meisje!! Mijn dochter van 3 had het ook goed. Voor de rest was alles ook dik in orde!!

Maar nu nog een naam iemand een leuke naam wat bij Demi past! Niet zo'n lange naam houden we niet van!

Liefs Karin

Wat leuk! en fijn om te horen dat alles goed is. Ik twijfelde deze keer aan m,n gevoel ,maar m,n zoontje van 3 riep steeds dat hij een broertje kreeg en hij had ook gelijk! M,n vk zei,als ze zo overtuigt ervan zijn ,dan hebben ze vaak gelijk.

Tja die namen,blijft lastig he.

Demi en Dané
Demi en Senna
Demi en Kiki
Demi en Milly
Demi en Luna
Demi en Maud

tja,verder weet ik het ook ff niet,ben zelf ook op zoek naar een korte jongensnaam die bij megan en Devan past,maar waarschijnlijk ben ik er uit,alhoewel hij misschien wat minder goed past.De kids vinden het een geweldige naam en ik ook,want ben nog niks beters tegengekomen.M,n vriend is wat twijfelachtijg,maar tot nu toe vondt hij al het andere ook niet echt beter. En waarom moet het ook helemaal passen,het is toch ook weer een ander kindje,ik geloof dat we het onszelf extra lastig maken ;) Mijn oudste heet Megan,dat vond en vind ik nog steeds een super naam.Voor m,n zoontje hadden we heel lang de naam Sem,totdat hij om ons heen als paddestoelen uit de grond schoot. Is nu ook echt een popiejopie naam,toen kwam ik de naam Devan tegen en vondt dat erg goed passen,maar ik ga deze keer de trend niet echt verder zetten, dat wordt ook zo flauw haha ;)

Succes!

liefs

Aaaaaaaaaaaah super met je gevoel, en het gevoel van je dochtertje...

Ik had het helemaal mis hahaha...

euh namen...

Ik kan je alleen vertellen wat wij voor meisje namen hadden:

Yara en Nika

Het word een kereltje.... :D:D:D

Feel free to use the names if you like them

liefs

ha Karin, dat is super! Leuk hoor.
Zullen die kleintjes dat aanvoelen dat ze weten wat het wordt.?!
Ik hoor het zo vaak dat ze gelijk hebben!

En dan nu de namen.
Misschien Chloë?

Do@mij schoot nog een naam binnen voor jullie (niet dat het volgens mij nog wat uit haalt..hahha)
Ries?
Of Morris?

Succes

Leuk dat je gevoel goed was!
Ik ben benieuwd of mijn gevoel ook goed is... Ik denk namelijk dat het een jongetje is, maar dat dacht mijn moeder ook bij mij en ik ben toch echt een meisje!

haha mijn gevoel was dus niet goed ik dacht een meisje maar word een jongen.maar we zijn supertrots na een meisje dan een jongen
en belangrijkst alles zag er goed uit!
liefs jootje

Terug
Bovenaan