Mijn gevoel zat dus toch goed...

Afgelopen week genoeg berichtjes geplaatst door mij dat ik meende zwanger te zijn en uitendelijk toch ongi werd...
Nu is mijn ongi heel raar verlopen. Eerst 2 dagen alleen helderbloedverlies (begint bij mij altijd met donkerbruin) na (soms heftige) krampen die in golven kwamen (anders dan 'gewone; ongikrampen bij mij), daarna 2 dagen flinke bloedingen gehad en vanmorgen niets meer: geen krampen en geen bloed.
En (wat ik nog niet eerder heb verteld) zondagochtend (de dag dat de krampen begonnen) een knalpositieve ovulatietest (bij gebrek aan aanwezige zwangerschapstesten).

Nou kwam gisteravond een vriending ff een bakkie doen en zij dacht deze 'menstruatie' als zeer vroege miskraam te herkennen. Zij heeft er zelf ook 2 gehad die allebei op deze manier zijn verlopen.
Als dat zo is, is mijn gevoel wel degelijk goed geweest!
Straks eerst maar eens bellen met de gyn om te kijken wat die ervan zegt.

Was wel ff schrikken toen ze dat zei trouwens! Ging er eigenlijk vanuit dat mijn lichaam me wee voor de gek hield en die positieve test, nou ja, die zalwel toeval zijn geweest...

Liefs Daisy

Hey meis,

zou wel flink rot zijn als het een vroege miskraam is geweest.

Ik wil geen valse hoop geven, maar bij Nicolas heb ik ook een week lang helderrood tot donkerbruin bloed verloren met flinke krampen. En die bleek er gewoon nog te zitten.

xxx angelique

Net de gyn gebeld en heb 9 juni een afspraak. Gister nog een testje gedaan en (zoals verwacht) negatief...

Afwachten dus...

Ageldream, gelukkig dat het bij jou toch wel nog goed is gegaan!

X

Hei Daisy,

Heel vervelend voor je, maar ik zie er toch een klein positief kantje aan, als dit echt een miskraam is geweest, dan ben je dus gewoon wel degelijk in staat zwanger te worden.... Ik hoop mega voor je dat het gauw een keer echt raak is en je gezond zwanger wordt!!!!!

liefs Gerrie

Hey JIG!

Daar heb je helemaal gelijk in! Probeer het ook wel zo positief in te zien, hoor.
Gisteren nog heftig ongi en vandaag ineens helemaal niets meer, zelfs geen klein druppeltje.
Moet er van de gyn (als dit vanavond nog zo is) morgenochtend een test tegenaan gooien om zekerheid te krijgen.
Zenuwslopend!!

We blijven lachen.. althans, dat probeer ik :)

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan