Mijn gevoel zegt zwanger van tweeling

Hoi meiden,

Ook ik mag me melden, ben nu 7 weken en paar dagen zwanger van de tweede!

Maar ik heb zo het gevoel dat ik zwanger ben van een tweeling! Misschien komt het doordat ik extreem moe ben en mijn buik is echt zo rommelig. Heb ook al veel groeipijn in mn buik en ik moet vaak plassen, ik weet ook niet of dat normaal is bij een tweede hoor. Maar bij mijn zoontje heb ik nergens last van gehad behalve dat ik een beetje moe was.

Ja jullie kunnen ook geen antwoord geven op mijn vraag natuurlijk maar vroeg me af of er meer tweelingmama's zijn die zich anders voelde?
Ik krijg btw morgen een echo omdat ik wat bloed heb verloren laat het dan weten!

Groetjes
 
Geen ervaring met een tweeling, maar mijn 2e goede zwangerschap voelde ook totaal anders dan de eerste. Ik heb wel een miskraam gehad van een tweeling bij 6,5 week. Maar voelde me toen helemaal niet anders.
 
Hoe was je echo?
Ik merk dat ik hetzelfde heb als jou. De eerste zwangerschap liep uit op een miskraam, maar ik had echt minder last van alles. Over een tweeling had ik nog niet nagedacht, al zegt mijn gevoel dat dat het niet is. Heb 2 juni echo dus laat het je dan weten
 
Terug
Bovenaan