Mijn grootste vriend!

Ik voel me slecht, ik ben misselijk en ik heb hoofdpijn.
Ik ben vandaag naar bed gegaan om 13.30 en mijn man heeft me om 15.30 weer wakker gemaakt. Heerlijk op mijn enigste vrije dag een middagdutje!
Vanavond heb ik curcus reanimatie, als het goed is kom ik met mijn certificaat in huis en dan is dat ook afgerond, maar zin? néh, jakkie bah !!!

Mijn bed is mijn grootste vriend op het moment!

Haha heel herkenbaar. Op mijn vrije dagen lig ik ook tussen de middag op bed. Dan ben ik savonds wat gezelliger voor m'n man haha.
Volgens mij is het voor de mannen ook best zwaar deze periode. Ik lig het liefst aldoor op de bank.

Ik ben ook grote vrienden met mn bank. Vanmiddag ook weer liggen tukken. Er komt echtbijzonder weinig uit mn handen de laatste tijd. En dat terwijl ik in juli moet afstuderen... Ach, ik hoop dat het snel beter wordt en dat ik nog even snel kan doorstomen....

Klinkt bekend inderdaad, ik lig bijna elke dag op de bank en als ik de wekker dan niet zet slaap ik zo twee uur achter elkaar. Het gaat nu al weer iets beter moet ik zeggen. Ik kan ook veel langer achter de mac werken dan eerder, daar werd ik zo misselijk van, dat getuur en gestaar! Het biedt perspectief dat t nu al wat beter wordt ;-).

Ja ik merk dat ik ook weer fit begin te worden. Heb in het begin al twee keer de griep gehad, in combinatie met de vermoeidheid dacht ik... dat worden lange 9 maanden. Maar, ik voel me inmiddels weer helemaal super, merk wel dat ik gewoon even rustig aan moet doen af en toe.

Bed & bank zijn zeker grote vrienden. Als ik terugkom van mijn werk ben ik ook echt af. Lig dan ook echt vroeg er in. Helpt ook niet dat ik 24/7 misselijk ben.

Heb nog een kleine van bijna 10 maanden rond kruipen, ga op mijn vrije dagen gelijk met hem slapen, dat is echt wel lekker.

Hopelijk nog een weekje of twee, dat ik me weer wat fitter ga voelen...

Terug
Bovenaan