mijn haar

Een paar weken geleden was ik bij de kapper. Ze vroeg hoe het met mijn haar was, of ik geen last had van haaruitval.....

Ik moest er enorm om lachen, het idee dat je haar kan uitvallen tijdens het ontzwangeren. Had er geen last van. Met de nadruk op had :-S

Ik verlies inmiddels haar als een kater in het voorjaar!!!!!
Nu schijn je er zelfs kale plekken van te kunnen krijgen, maar daar heb ik (nog???) geen last van gelukkig.
Zijn er meer mama's die hier last van hebben?
 
Ja, vreselijk......... ik kan eigenlijk geen zwarte truien aan en sons zit Wouter er ook onder. Het stopt vanzelf een keer weet ik uit ervaring!
 
Ik ook sinds een paar dagen. Ik merkte het vooral bij het douchen, plotseling handen vol haar. Geen kale plekken hier overigens, maar wel veel uitval. Ik heb ook dat Gabriël soms ineens haren van mij op zijn kleren of in een plooi vast heeft zitten, erg toch :-O
 
Ik had er nog nooit van gehoord en dacht eigenlijk dat mijn kapster me voor de gek hield.
Toch fijn dat jullie het herkennen, dacht al dat ik het me verbeeldde :-D

@femmie heb jij er al eens last van gehad? Hoe lang duurde het ongeveer?

Milan heeft ook regelmatig lange haren :-S Vorige week zat er een half in de fles. Hoe me dat is gelukt is mij een raadsel. Zag het gelukkig op tijd. Zo krijg ik die michelin ster natuurlijk nooit voor mijn overheerlijke flesjes melk.

(beetje melig vandaag)
 
Na elke zwangerschap heb ik er last van, bij jongens iets meer dan bij meisjes. Ik heb alleen nooit bijgehouden hoe lang het duurt en kaal ben ik nooit geworden. ;-)
Ik ga snel naar Wouter, hij vindt dat hij nu wel aan de beurt is..... En hij heeft gelijk.Er ligt er 1 in bed, 3 zijn er naar koor, een uitvoering in een verzorgingshuis. Mijn man is mee. De oudste is naar catechisatie en de 2e komt er net vandaan en zit nog te eten.
 
Ik heb het ook en bij de oudste ook gehad. Vreselijk, met kammen en douchen. Maar ook als ik ga stofzuigen zie ik ze overal liggen, mijn truien en jas hangen vol en ook mijn kussen in bed. Ik heb ook vorige keer niet opgelet hoe lang het duurde, maar in ieder geval wel lang, zeker een paar maanden. Ik heb er trouwens ook geen kale plekken van gekregen,
 
ik heb het ook vreselijk gehad... mijn haar werd zo dun! Het was ook zo ineens weer over, maar ik heb het wel 3 maand gehad! Nu groeit het weer bij zie ik, allemaal kleine nieuwe haartjes overal! gelukkig!
 
Terug
Bovenaan