Mijn hartje klopt zo blij!

Vandaag eerste echo gehad en alles was goed tot nu toe.
Er was in ieder geval een kloppend hartje te zien.
Over drie weken maken ze nog een keer een echo en dan kunnen we wat meer zien!
Wat ben ik opgelucht zeg dat er in ieder geval een kloppend hartje te zien was!
Misschien kan ik er nu een beetje van gaan genieten, en de zorgen een beetje laten varen.

Hahaha ja zal het proberen, maar zolang mijn schildklier waardes nog niet goed zijn zal ik toch wel wat extra bezorgd zijn.
Gelukkig gaan ze de baby goed in de gaten houden dus zal me inderdaad proberen te ontspannen!
Ben in ieder geval heel blij nu!
liefs

Super!! dat is altijd fijn nieuws! mooi dat het hartje klopte! en fijn dat je met 3 weken nog eens mag! ik mag 13 november nog een x.

Nu lekker gaan genieten meid, en positief blijven!

Komt goed schatje!

Hahahaha, ja dat ga ik zeker doen, positief blijven!
Ik mag 19 november weer voor de echo.
Mijn man zei "tuurlijk klopt het hartje, je weet toch dat ik alleen maar goede producten aflever"
En een beetje gelijk heeft hij wel als ik naar mijn (onze)andere twee kinderen kijk!
Kus

Super fijn om te horen zeg, heel leuk! Probeer er inderdaad van te genieten, want het is zo mooi allemaal! Ik mag volgende week voor het eerst, zoo spannend en ik denk ook dat als we dat hartje eenmaal hebben gehoord, er heel wat zorgen verdwenen zijn..! Dus geniet ervan hoor, heb je meer dan verdiend!!

Wat fijn om te horen zeg!! Is het nu ook anders voor je omdat het nr 3 is (toch? 'mama van A en D' ga er van uit...)
Dit is nr 2 en zo af en toe vergeet ik dat ik zwanger ben. Met nr 1 was alles zo in het teken van de zwangerschap...
Ik krijg donderdag de echo!! Spannend!!!

Maar erg fijn dat alles goed was,en een prachtig hartje te horen was!

Terug
Bovenaan