mijn hondje is dood gereden...

A

Anoniem

Guest
mijn lieve hond is net overleden..
ik moet het even van me afschrijven...
ik deed de deur open en onze honden rende ineens de weg op.. helaas is een hond geschept en gelijk overleden.. ik voel me nu zo ontzettend klote....
ben steeds aan het huilen... wat een rot dag...

He gats Chantal,

Wat ontzettend verdrietig. Inderdaad een rotdag. Ik voel helemaal met je mee.

Een dikke knuffel voor jou

Liefs Linda

Ahh wat ontzettend rot voor je en ik kan me voorstellen dat je alleen maar aan het huilen bent.Moet er niet aan denken dat het met onze hond zou gebeuren.

Ik kan niet veelanders zeggen dan heel veel sterkte en een dikke knuffel.

groetejes chimene

Jemig Teddyboy, wat ontzettend naar. Ik kan me voorstellen dat je je heel rot voelt. Hoe is het met de andere hond, heeft die niets. En ik denk dat huilen in dit geval alleen maar goed is. Was het erg naar om te zien. Bij ons in de straat is pas een kat doorgebeten door een hond en het was niet eens mijn eigen huisdier maar ik kon wel janken bij het zien van wat er gebeurde dus kan me wel een beetje voorstellen hoe het voelt als het je eigen huisdier is.

Heel veel sterkte en we zijn er voor je hoor.

Groetjes
Inge

ow wat verschrikkelijk!!!

Ik weet hoeveel je van zo'n beest kan houden. Onze hond (van mijn ouders, hebben we lang gehad) is al bijna 3 jaar dood, en ik mis hem af en toe nog steeds.

Huil maar lekker en heel veel sterkte.

Dikke knuf Evelien

Hoi,

Wat erg! Dat je het voor je zag gebeuren, jeetje meid. Huilen lucht meestal op, ik wens je heel veel sterkte!

Groetjes,
Shivana & Tara

wat een vreselijk naar bericht...
heel veel sterkte, ik denk aan je!

xxx
debby (mv puck 8-6-07 en baasje van rottweiler  belle 24-11-98)

Ach wat een rot bericht..
Vind het erg voor je...je mist hem vast ontzettend..
Neem de tijd, praat erover..vergeten doe je hem nooit..
Liefs Rina

Terug
Bovenaan