Mijn hoofd wordt steeds helderder, heerlijk

Ik besefte mij vandaag dat ik al weer twee weken geleden is dat ik een heftige huilbui heb gehad. Toen besefte ik mijn hoofd ook steeds rustiger wordt. Echt een heerlijk gevoel.
Ik voel mij dus eigenlijk steeds een beetje beter naarnate de uitgerekende datum dichter bij komt. De gedachte dat de zwangerschap bijna voorbij helpt zeker. Natuurlijk wordt het lichamelijk wel wat pittiger en ben ik nog erg moe, maar dat vindt ik echt veel minder erg.

Hopelijk blijft dit gevoel tot de bevalling.

Groetjes Corinne

wat fijn dat je je eigen wat beter voelt het duurt nu allemaal niet lang meer is ook wel weer spannend maar wel een opluchting af en toe gelukkig heb ik op zich best een goed zwangerschap gehad alleen met werken moest ik eerder stoppen ivm harde buiken maar sins toen gaat het heel goed maar ik kan ook niet wachten tot de kleine komt begin nu nieuwschierig te worden

Haha,
Herkenbaar!

Toen ik eenmaal 1 week zwangerschapsverlof erop had zitten was ik ineens veeeeel relaxter!
Kennelijk was 32 uur werken en (hooog) zwanger én een huishouden incl. zoontje van 19 maanden iets teveel van het goede.

Ik merk nu ook vooral dat her fysiek zwaar wordt, maar geestelijk voel ik me goed, stabiel.
Nog 8 daagjes (of 22 als ik pech heb :-( )

X
Evje

heerlijk voor je. het is een hele kunst om jezelf over te geven aan rust, en dan komt de rust in je hoofd vanzelf. nu nog even genieten van het getrappel in je buik!

lekker toch... ik merk het heel anders bij mij... ik heb zo ie zo heel erg veel last van acne.. en ook door de zwangerschap heen... maar nu we in mei zitten en de uitgerekende datum meer naar ons toe komt is mijn gezicht een heel stuk rustiger... dus ben benieuwd...:D

Terug
Bovenaan