Mijn hormonen hebben me volledig in hun macht....

Beste mede-zwangeren,

Ik ben nu 25 weken zwanger. Heb de eerste maanden alleen maar overgegeven maar dat is nu gelukkig over.

Alleen houden de hormomen op dit moment goed huis.... En op een negatieve manier. Ik slaap slecht, ben chagerijnig en kan om alles wel huilen! Niks positiefs dus en geniet dus ook amper van mijn zwangerschap...

Herkennen jullie dit?

Liefs,
Camel

Hoi

Haha, ja! Ik ben nu 24 weken zwanger en bij mij zijn de hormonen net wat afgenomen. Ik heb ook ondekt dat maar weinig werkt. Hier een lijstje van schrale troosten:

Zachtheid (dekentjes, kussentjes, fijn zittende kleding zonder bonnetjes)

Te grote kleren (maakt niet uit hoe veel te groot, als ze maar te groot zijn)

Babyfoto's kijken (vooral pasgeboren babies natuurlijk)

Heel lang uithuilen in sterke, brede armen (mag ook prima zonder aanleiding)

Plan een verassing voor iemand

Succes er mee,

Kirsten.

Hoi,
ik ben nu 38.2 weken zwanger van de 2e, dus ik ben er bijna vanaf maar op het moment van bevruchting tot nu toe heb ik ontzettende last van mijn hormonen. Het is zelfs zo erg dat ik gewoon een hekel aan mezelf heb gekregen. Ik heb geen kort lontje maar helemaal geen lontje.

Je begrijpt dat ik ontzettend uitkijk naar de bevalling.

succes en ik hoop dat het snel minder wordt bij je met die hormonen.

xxx

Hoi hoi!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar!
En zooooooooooooooo zielig voor manlief want die kan op dit moment niets goed doen.
Bij de zwangerschap van Sven had ik dat ook al en nu weer (en ik ben pas 9 weken!).
Mijn lieve wederhelft weet dus dat ie nog een aantal maanden moet afzien.
Tja, het is niet anders. Ik weet het maar ik kan er niets aan doen. Het gaat gewoon vanzelf. Gelukkig kan ik me wel inhouden naar mijn zoontje toe anders zou ik het mezelf nooit vergeven! Gelukkig zijn de mamahormonen sterker dan die van de zwangerschap!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007, zwanger van nr. 2

Terug
Bovenaan