mijn humeur en andere rare trekjes...

Soms wordt ik echt helemaal gek van mezelf. Mijn lontje is zo ontzettend kort (als die er uberhoubt nog zit).. en dat is niet echt handig met 2 kinderen met autisme/ADHD... Gelukkig neemt manlief het voorlief en is extra lief voor me, ontloopt me maar gewoon een beetje en zegt ja en amen voor de goede vrede... andere rare trekjes zijn dat ik af en toe echt heel moe ben.. de misselijkheid valt weer mee gelukkig. ben nu ineens gek op krekkers met kaas en augurk met ham of boterhamworst er omheen. Voorheen dronk ik liters thee en nu krijg ik nog niet eens 1 kop door mn keel. bah zo vies..
ben 2 kilo afgevallen maar mn broek zit strak om mn buik.. en ach zo kunnen we nog wel even verder gaan.
hoe gaat het met jullie klachten en kwalen en karakter veranderingen?

Heel herkenbaar hoor! Ik baal er van dat mijn buik nu al begint uit te zetten. Waar gaat dat heen; ben echt bang dat ik een mega buik ga krijgen! Mijn man is gelukkig nu ook extra lief, helpt goed mee in de huishouding en laat me even uitrazen als dat nodig is. Verder heb ik in alles zin wat met melk en yoghurt te maken heeft en alles wat "slecht" is heb ik geen zin meer in. Wel zo handig! En ik heb zo vaak dorst; kan echt liters wegdrinken!

Beetje zo wat jij beschrijft, ook kort lontje, nog wel misselijk in de morgen maar wel te houden..niet overgeven,gelukkig!
Broek zit ook al strak, maar ik eet ook meer...help!
Vollere en zere borsten met vlagen..

Heel herkenbaar
Maar zal jullie angst weg halen de buik die je nu hebt komt door het verplaatsen en opzetten van de darmen.

En als je al eerder een kindje hebt gekregen dan is alles al een keer uitgerekt geweest en gaat dat dus ook stuk makkelijker..

Mijn humeur is heel erg op en af. Zitten nu ook midden in de verbouwing van ons nieuwe huis.
Dan nog een heerlijke peuter puber.
Tel dat bij elkaar op. Dan spring ik af en toe een beetje uit me vel. Maar voor de rest gaat het wel goef hoor. :)

Zeer herkenbaar, mijn humeur kan zo ineens omslaan (vooral bij mijn man). Maar gelukkig neemt hij het goed op en is hij extra lief.

Qua klachten erg moe, verder af en toe misselijk.

Oh bah, dat humeur wil wat he! Gekke trek heb ik nog niet. Bij de eerste twee ook nooit gehad dus ik twijfel of dat nog komt.... Ik ben denk gewoon té vastgeroest in mn eetgewoonte hahaha......

Ik heb ook hetzelfde met mn broeken... En ook twee kilo afgevallen...

En nog steeds moe, moe, moe......

Terug
Bovenaan