mijn kerstmannetje

A

Anoniem

Guest

Ja hoor het is gelukt: ik heb een leuke foto voor de kerstkaart!
Bij Blokker hadden ze hele leuke kerstmannenpakjes voor 4 euries (lachen he?)
en dit is het resultaat:

en dan nog de kerstman met een tand door zijn lip! Hij was gevallen toen hij wou gaan lopen. Hij kan dus nog niet lopen!

Groetjes van Cissy

domme doos, moet ik wel de foto bij de tekst plaatsen natuurlijk! hihi

Groetjes van Cissy

Wat een lief kerstmannetje! Zielig van die tand door zijn lip.....al staat dat rood wel mooi bij zijn pak

Ow, ik heb zo mijn best gedaan. Hij is heel anders geworden dan dat ik in gedachten had. Maar goed. Ik vind hem wel schattig zo. Jammer dat we in het echt nooit sneeuw hebben met de kerst.
Prachtige foto's van Fabio, zeker leuk voor op een kerstkaart.

KIJK EN HUIVER...

Haha, vraag me niet hoe ik het gedaan heb! Het lukte me ook niet meer om hier tekst in te krijgen. Laat staan dat me dit nog een keer lukt (bijvoorbeeld als ik met een foto van Kian aan de slag wil!! )
Maar goed. Het is dus wel mogelijk! haha
Liefs NElleke

Dat is wel heeeeeel gaaf!!! Morgen even langs de Blokker en dat outfit gaat mee de koffer in...hihi Santa onder een palmboom???? Onwijs goed idee voor je kerstkaart!!!

Hee meiden!

Knap gedaan hoor, maare....vanaf welke site doen jullie dat? Ik kom niet verder dan Blokker, Hema en Kruitvat en dat lukt dus niet zoals ik het wil  

Help me please!

Groetjes van Cissy

sorry cissy, ik kan je niet helpen bij hoe het moet, maar wil ff zeggen dat je een heerlijk ventje hebt...
En wat heeft die lange haren, van die leuke krullen, of zie ik dat niet goed??

Het ziet er in ieder geval naar uit dat hij aan meiden later geen gebrek zal krijgen.

groetjes pally

Terug
Bovenaan