Hoi.
Ik snap dat je je radeloos voelt! Ik denk dat er op dit forum meer moeders zijn die ervaring hebben, ik herken veel in je (korte) berichtje.
Een echt antwoord op wat jemoet doen heb ik niet. Mijn dochertje pakt thuis de fles ook niet goed, ook niet bij mijn vriend (gelukkig op de opvang redelijk) Dus ik ga maar door met BV. Ook heeft ze altijd veel gehuild dit gaat nu stukken beter, maar slapen is nog steeds een ellende, soms een paar dagen overdag wel maar zoals vandaag gewoon niet, en doorslapen doet ze ook echt niet. verder is het een super lieve vrolijke baby!
je kan iemand anders de fles eens proberen te laten geven, heb je al verschillende flessen/spenen geprobeerd? als je zelf gestrest bent lukt het vaak helemaal niet...
Huilen kan veel oorzaken hebben, mijn dochtertje heeft koemelk allergie, ze is gelukkig al over veel heen gegroeid, maar er zijn nog steeds veel dingen die ik dus niet mag eten.
Ook noemen ze haar een "nieuwe tijds" kindje, te veel willen en voorlopen, een pittig ding dus, met een eigen wil...
Voor het slecht slapen kun je met inbakeren beginnen, dit kan een hoop rust brengen en rust en regelmaat ook.
Als ik jou was, zou ik contact opnemen met het CB en je verhaal doen, ze kunnen extra huisbezoeken doen, en met alles wat ik hier boven beschreef kunnen hun je verder helpen.
Het kan vanalles zijn, misschien alleen een sprongetje?? dat is ook rond die leeftijd. In je verhaal zie ik niet of het altijd zo geweest is, dan kan het over een paar dagen over zijn.
Als dat niet zo is, zou ik echt naar het CB gaan en daar hulp vragen, en als hun je niet helpen, je verhaal doen bij de huisarts!
Nou ik hoop dat je wat aan deze info hebt, toevallig heb ik alles meegemaakt :S
Veel sterkte en succes!
groetjes Evelien