mijn kind maakt speelgoed stuk

Wie kan mij helpen? Ik weet niet meer wat ik moet.
Mijn kind maakt speelgoed stuk, voornamelijk het slopen van de banden van auto's en stickers van het speelgoed aftrekken. In eerste instantie begon ik met het zeggen dat het niet leuk is als hij z'n speelgoed stuk maakt. Dit hielp niet. Vervolgens ben ik het speeltje wat hij stuk maakte gaan afpakken en op de kast gaan zetten zodat hij er niet meer mee mag spelen, de volgende dag (als het speeltje gemaakt kon worden) dan kreeg hij hem weer terug. Maar ook dat doet hem nu niks meer.. Op het moment is hij stickers aan het aftrekken van speelgoed.. Een little people boerderij waar andere kindjes al jaren mee hebben gespeeld sloopt hij binnen een week de stickers eraf... Ik heb hem een tik voor zn billen gegeven en op de mat gezet... Zou hij er nu van leren??? Ik weet niet meer wat ik er mee an moet.. Wie kan mij helpen??

Groetjes Sandra
 
Hoi Sandra,

Ik heb het opgegeven. Mijn twee jongens trekken ook overal stickers vanaf! Ik vind het zonde!! Maar... kansloos, niks helpt. Nu herkent mn man zich daar heel erg in: die deed dat vroeger ook en nu nog trouwens! Dus vandaar dat ik het heb opgegeven, Tuurlijk hoop ik dat de stickers zo LANG mogelijk blijven zitten, maar als het weer zo ver is, probeer ik niet meer boos te worden, heb ik alleen mezelf mee, maar makkelijk is het niet altijd! Succes!!!
 
Hoi, bedankt voor je reactie!
Niet echt heel erg hoopvol dus...
Ik vind het echt zonde van al dat speelgoed, het wordt er ook minder mooi van en kleine broer moet er straks ook nog mee spelen..
Ik hoop dat ms iemand anders nog een tip heeft?

Groetjes sandra
 
blijven zeggen(op boze toon) dat hij het niet stuk mag maken.
nu is het kapot dat mag niet!
een tijdje speelgoed geven zonder stickers.
en langzaam weer speelgoed geven met een sticker.
doet hij het weer, direct corrigeren,en weg nemen van het speelgoed.
succes.
 
Terug
Bovenaan