mijn kind wil geen pap!

Help, mijn kind wil geen pap. Ik heb Bambix groeipap voor 7 maanden in huis, en een papfles, maar ze drinkt er geen druppel van. Ik heb 1 schepje bambix met nutrilon in haar gewone fles gedaan, maar zelfs dan drinkt ze haar melk niet (terwijl ze normaal die hele fles leegslurpt). Hebben jullie nog suggesties (liefst niet met een lepeltje, zoals ze op het cb adviseren, want dat zie ik niet zo zitten s' morgens vroeg in de ochtendstress).

Graag jullie reacties!

Bedankt Yolanda

Hoi hoi

Ik heb geen tips, maar wel een vraag. Is het zo erg dat je kind geen pap lust?
Mijn dochter van bijna 3 heeft het ook nooit gegeten. Ze vond het gewoon vies. Mijn zoon van 9,5 maand lust het ook niet. Ik heb vanalles geprobeerd, fles, lepeltje, ander smaakje. Maar hij lust het gewoon niet. Hij gruwelt ervan.
Ze groeien allebei goed en hebben daar ook nooit last van gehad.
Dus zo'n ramp is het toch niet dat je kind geen pap eet.......

Groetjes Ria

hoi allemaal,

Minnie lust wel pap en ik heb het ook een paar keer gegeven maar dan kan ze de volgende dag geen poepje doen, echt heel zielig, ligt dan de hele dag te persen zonder resultaat.
Heb het tegen het CB gezegd en die zeiden dat ik helemaal geen pap hoefde te geven omdat ze dat niet nodig heeft. Ben toen meteen gestopt en Minnie had weer een ouderwetse vieze luier.
Groetjes Daphne

Terug
Bovenaan