mijn kindje krijgt nog geen tandjes

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

mijn kindjes zal bijna 1 jaar woorden, en heeft nog geen tandjes en ik maak zorgen over, is dat normaal?? dank u

Ook hier nog een tandloze jongedame van 11 mnd. Volgens mij moet er voor de 2e verjaardag een tandje doorzijn. Tja, en als ze er dan niet zijn?? Ms naar de tandarts voor foto's of zo? Zullen ze op het cb ook wel weten, of andere dames met ervaring?

Hier nog een tandenloos meisje van bijna 11 mnd:

Maak je geen zorgen; die tanden komen er wel! Heb zelfs horen zeggen dat hoe later ze doorkomen, hoe sterker het gebit. Maar of dat waar is???

Jacoline mv Lara.

hoi hoi

ook hier nog een tandloos monstertje.
ze word over 3 weken een jaar.
ik heb het bij de tandarts laatst nog na gevraagd, en die zei ook hoe later ze komen hoe sterker ze zijn.
dacht al dat wij de enigste waren met een kindje zonder tanden. wou al een kunstgebitje bestellen

groetjes danielle

Hier ook pas tandjes rond de eerste verjaardag, wel meteen 5 tegelijk.

hier was Daniël ook erg laat ook   rond de 11 maanden de eerste en hij wordt nu bijna 1 en heeft al 3

Hier ook nog niks en ik ben blij te lezen meerdere nog niet zeg!
Was woensdag bij het c.b en daar zei dat mens,huh nog geen tanden met 11maanden niet?nou ik werk al vanaf 19..hier en heb dit nog nooit mee gemaakt!ik ga er van de week gelijk de boeken er op na slaan om het uit te zoeken...ik helemaal in de war gelijk,terwijl ik om me heen wel meer mensen horen die ook wel een baby kent die nog niks heeft.Ik ben blij te lezen dat er nog meer zijn.rot mensgroetjes wendy

Idd een rotmens zeg!
Ze sporen af en toe niet bij dat cb hoor. Maar maak je geen zorgen, het komt echt wel vaker voor. In mijn werk (kov) ben ik regelmatig kindjes tegen gekomen die pas na het eerste jaar tanden kregen.
Sil

Terug
Bovenaan