mijn kindje kwijtgeraakt

twee weken geleden ben ik bevallen van mijn zoontje guillermo. hij is bij de geboorte overleden.
ik was 24 weken zwanger toen we hoorden dat het niet goed was. hij hield veel vocht vast en zijn hartje ging veel te snel.
we hebben met medicijnen geprobeerd, maar het heeft niet geholpen. ze konden niks meer voor guillermo doen, hij was niet levensvatbaar, doordat hij zo vol vocht zat had hij ook bijna geen longen. we hebben besloten de zwangerschap af te breken, ik was toen net 31 weken zwager.
ik kan nog steeds niet geloven dat mijn kindje echt weg is en dat ik hem nooit meer zal kunnen zien of aanraken. elke dag is het weer langer geleden dat ik hem voor het laatst in mijn armen had. ik heb nog een zoon van bijna 2, hij geeft me een reden om door te gaan.
ik voelde hem nog leven in mijn buik maar ik moest toch afscheid nemen.  

Hallo

Ik wil je eerst veel sterkte wensen met dit groot verlies.
Zelfs herken ik dat gevoel.
Op 5 januari ben ik met 38 weken mijn dochterje verloren.
Alleen mijn dochtertje was niet ziek, ze noemde het een domme pech.
Ik vraag me nu af .......... waarom en ze was gezond en hoe kan dat nou.
Maar die antwoord krijg ik nooit.
Ik weet wat je door maakt.
Praat er goed over.

Meis , ik wens je veel sterke in deze moeilijke tijd.

Veel liefs Peggy *mama van Anouk*

bedankt voor jullie reacties.
wij hebben ook obductie laten doen, 19 april krijgen we de uitslag. ik zie er tegenop om terug te gaan naar het   ziekenhuis. ben wel erg benieuwd naar de uitslag, en er ook heel bang voor. dat ze zeggen dat we beter geen kinderen meer kunnen krijgen.
hoewel we al een gezonde zoon hebben, dus het kan wel.
gisteren hebben we de rouwkaartjes opgehaald, dat was erg moeilijk. ik lees het kaartje en ik besef dat het toch echt over mijn kind gaat, dat het echt waar is.
ik voel me alsof ik niet helemaal wakker ben, verdoofd.
we hebben guillermo laten cremeren, weet iemand waar we een mooie urn kunnen vinden, want we willem hem thuis hebben, bij ons.
hij was ook bij ons opgebaard, en we hebben met de hele familie thuis afscheid genomen, dat was heel mooi, dat iedereen hem heeft gezien en hem kent.  

Hallo

Ik hoop dat er bij jullie iets uit komt van de obductie.
Bij ons is er dus niks uit gekomen ( een domme pech )
Wij hebben bij het crematorium een half glaze bol laten maken met haar as er in ,en je kunt er een waxinelichtje in doen, en we hebben er ook een urentje bij gepakt.
Wij hebben het bij de crematorium gekocht.
Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Veel liefs

Peggy *mama van Anouk*

Heel veel sterkte met dit grote verlies. Ook ik weet precies wat je doormaakt. Ik heb mijn zoontje na 40 wkn zwangerschap verloren...Dit verdriet gaat nooit meer weg, maar ik kan er nu wel steeds wat beter mee om gaan. Ik heb een urntje in Belgie besteld, via internet. Eerlijk gezegd weet ik het adres niet meer, maar ik heb het via google gevonden. Ik heb ook wat as van mijn zoontje Beau in mijn verlovingsring laten verwerken. Hier ben ik echt heel erg blij mee, want zo kan ik hem elke dag nog bij me dragen. Je ziet het niet, maar je weet dat hij bij je is....Heel veel sterkte met jouw grote verlies. Ik hoop dat je in de toekomst nog eens zwanger mag worden van een derde kindje...Ik ben nu zelf weer bijna 25 wkn zwanger en dat helpt me de toekomst weer wat zonniger te zien. Ik hoop dat de uitslag in het ziekenhuis meevalt en het niets met een eventuele volgende zwangerschap te maken heeft! Nog maals veel sterkte!!!!

groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan