mijn klein viezerikje!!(fotos)

Jullie raden noooooit wat ik aan het eten ben....

Lekkere spagettie met chocolade pudding!!hmmmmm....

Weet je wat ik ook echt gaaf vind???

De Moooooie werkschoenen van Papa...Deze lopen echt heel cool man!

Liefs Lili

Ziet er heerlijk uit! Lekkere combi ook: Spagetti met chocoladevla! Ik had het niet beter kunnen verzinnen!
En wat kijkt ie lekker trots! Kian kan ook zo trots kijken als ie een reep pannenkoek op z'n hoofd heeft liggen! Dan kan je toch niet meer streng opvoeden. Dan moet er gewoon even gelachen worden!
Liefs Nelleke

Wahahahha... wat een heerlijke foto's.

Tess loopt altijd met de schoenen van oma te rommelen (die zijn erug groot, heeft mama en opa maar kleine pootjes bij).

Liefs Nanda

Nou, dat ligt niet aan Lilli hoor! Er zijn maar weinig dreumessen waar je (afgezien van de kleding en eventuele staartjes) aan kan zien of het een jongetje of een meisje is. Maar ik had gewoon te snel gelezen en er niet bij stilgestaan dat het een bericht je van jou was, met daarbij behorend natuurlijk Lilli.
Als ik Kian een roze jurkje met maillot aantrek, dan is het ook een meisje! Haha.
Maar goed.
Leuke foto's!
Liefs Nelleke

idd hele leuke foto's! Het is zó grappig om te zien wat die dreumessen allemaal uithalen met het eten hihi. Dan kan je zeker niet meer streng zijn maar moet je gewoon lachen! En dan die bekkies erbij, zo van: wat is er nou? Ik doe toch niets verkeerd??
Hihihi heerlijk gewoon!

Groetjes van Cissy

PS Die zevenmijlslaarzen staan haar echt geweldig !

Terug
Bovenaan