mijn kleine bandiet

A

Anoniem

Guest
Wat worden onze kleintjes slim.....

Tess zit elke keer in de kast waar onze foto's liggen, en ik haal haar tig keer per dag bij de kast weg.
Wat doet mevrouw nou sinds vanmorgen, ze doet op haar manier heel zachtjes de deur tussen de kamer en de keuken dicht (ik ben dan in de keuken) en kruipt dan heel snel naar de kast om de foto's eruit te halen. haha.

Hebben jullie kleintjes ook al zulke fratsen.
Liefs sandra

De prullebak is hier helaas toch wel nummer 1. Sinds hij door heeft hoe hij open gaat...
Van de week was hij bezig al zijn speelgoed er in te dumpen! (gelukkig was de bak nog leeg) en vanmorgen betrapte ik hem dat hij er een pak vla uit had gehaald, op zijn kop had gehouden en lekker met zijn handjes door de vla, die op de grond lag, aan het smeren was. En zie dan nog maar boos te worden!

Hoi Sandra,

JAAAAAAAA heeeeeel herkenbaar, francesco wacht altijd dat ik de kamer uit ga en spurt naar de telefoon, of ik zeegggg nee francesco dat is van mama, nou dan raakt ie de telefoon toch met zijn mond of hoofd aan. En een goeie is ook, dat hij niet aan de compiuter mag komen doet ie net of tie valt en per ongeluk net even met zijn finger op het toetsenbord,"helemaal perongeluk natuurlijk", en dan maar streng blijven kijken he!

Gr jolanda mv Francesco

prullebak, kattevoer, bloempotten, kattestaart, wcborstel....Ik heb  met veel dingen al kennisgemaakt en ze hebben allemaal een magnetische aantrekkingskracht op mij.
Maar het nieuwste (sinds gisteren, maar vandaag deed  ik het weer:) is:
Men neme 2 keukengereedschappen uit de lade, voor elke hand 1, bijvoorbeeld de schuimspaan en de vleesvork. Dan loop je heel snel (en vooral voor mama uit) naar de kamer waar de spiegelkast staat. Je gaat voor de spiegel staan en slaat met beide "instrumenten" tegelijk op de spiegel.
Dan krijg je snel aandacht joh! Echt waanzinnig zo snel als mama er dan bij! Dit is echt het leukste spelletje tot nu toe. En als ze die dingen van me afpakt, nou dan ga ik gewoon verder met de kledingborstel en de afwaskwast. Of een pollepel. Of een autootje. Tja, ik ben wel creatief hoor!

Nu ga ik weer mijn bedje in,
Julian zv Ellen

Terug
Bovenaan