Mijn kleine broertje......

A

Anoniem

Guest
Nou ja, hij is inmiddels 31 en een kop groter dan ik maar blijft mij  kleine broertje hé!!!
Afgelopen weekend heeft hij zijn vriendin meegenomen naar Parijs, als kado'tje voor haar verjaardag en daar heeft hij haar met een waanzinnig mooie ring ten huwelijk gevraagd.
Hij is altijd supernuchter en wij hadden ook niet verwacht dat ze ooit zouden gaan trouwen en nu dit...zo super.
We hebben dus een leuk dagje in het vooruitzicht voor 2008, erg goed voor de goede voornemens om eindelijk iets aan de overtollige kilo's te doen hahahaha.....
Ik ben best trots op hem en dat wilde ik even met jullie delen.

groetjes Daniëlle.

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! En wat een heerlijk vooruitzicht, een bruiloft.........

Zelfs de mannen waarvan je het niet verwacht zwichten dus zo af en toe voor de romantiek, fijn he!!

Liefs
Susan

Hee wat een leuk nieuwtje,van harte gefeliciteerd hoor.Lekker een feestje in het verschiet en dan vooral heel speciaal omdat het je "kleine"broertje betreft.Ik weet nog wel dat mijn broertje(twee koppen groter dan ik,hahaha) ging trouwen,was eigenlijk best wel een beetje raar.Nou alvast veel voorpret grote zus!!
Liefs Kitty en Tess

gefeliciteerd!!! mijn grote zus (3 en een half jaar ouder) is vorige maand getrouwd. Ook wel heel raar hoor, juist omdat ze ouder is dan ik en ik inmiddels al weer 3,5 jaar getrouwd ben!

Zozo, dat is vast  een verassing geweest voor je aanstaande schoonzus! Wel heel lief hoor.

Groetjes,
Nelly.

Wow! Leuk idee van die broer van je zeg! Gefeliciteerd!
Kzal het vanaaf eens aan manlief vertellen, wie weet trouwen we ook nog OOIT!

Lisenka mv Tessa

Ow wat romantisch!!!
daar zou mijn Willy nou niet opkomen he.......

Echt super romantisch, maar wie weet  ligt het voor mij ook nog eens in het verschiet!! Alle opties zijn weer open, hahaha!

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan