Mijn kleine deugniet.. (foto's)

Hoi Mama's,

Gisteren lag Kay op de grond te spelen en een lol dat hij had!!
Natuurlijk gelijk de camera gepakt en zijn ondeugende snoet vastgelegd..

Wat is hij toch een kleine deugniet,..
Moet altijd zo om hem lachen,..

Meer deugnieten op het forum ??

Esmé mv Kay

Hey Esme,

Ook nog wakker dus haha...

En wat een leuke foto`s van je leuke ventie zeg...haha

Ik moet de recente  foto`s nog van ons toestel halen ...maar hier komen er een paar van een tijdje terug

ohhhhhhhhhhhh wat een droppie en idd ... alleen die oogjes al die zeggen meer  dan genoeg....

nou de foto van de kinderstoel kan ook zo meedoen maar ik plaats er nog maar eentje....(vind dat toch zo erg he....hihihihi)

komt tie....

ehh het is een oudje geworden... hyves werkt vanavond niet zo snel(wilde er eentje uploaden)  en wil nu toch echt naar mijn bedje toe....dus vandaar...

maarre blijft zo stoer...

liefs tobi

ja haha hij denkt werkelijk nog steeds dat hij die wand kan opeten hoor hahaha

en wij zijn echt trotse moeders ja hihi....heerlijk gevoel

ik ben ook altijd vrij laat op maar tis nu wel extreem hoor haha...Yoëll ligt ook nog maar net 2 uurtjes op bed want we zijn vandaag heerlijk naar de camping van Haralds ouders geweest heerlijk zeg....lekker buiten gegeten enzow....was het maar altijd lente/zomer

Liefs....

Lekker hoor!

Vandaag ook hele dag weg geweest en goed verrot nu. Dus ik ga zo ook maar eens richting mijn mandje.
Vandaag toch maar even voor morgen vrij geregelt, wordt weer een mooie dag!!

Tot morgen!

Esmé mv Kay

Goedemorgen, en? al lekker van de vrije dag aan het genieten? Hier nog zo'n trotse mama, had het er vanmorgen nog over met mijn man, wat is het toch 1000x mooier dan we ooit hadden gedacht!!

Terug
Bovenaan