Mijn kleine hummeltje gezien ,,,,,

Hoi meiden ,,,
Zo gisteren me eerste echo gehad owow wat gaaf!!! het was nog klein maar het hartje gaat lekker te keer ze konden het al met een een echo op de buik zien maar toch nog even via de binnen kant ook Gezien en ik heb ook een foto mee gekregen(moets wel ff zeuren ) me eerst fotootje aaahhhhhh ,, over 3weken heb ik mijn 2en dan kijken ze hoe het precies is ze denken ongeveer 6/7 weken dat ik ben , moet ook ff veel bloed laten priken en ook maar gelijk bloed prikken voor een onder zoek voor hun ik zeg ja hoor doe ik ook wel ,,,dus ben helemaal blij !!!
Net ook iemand geweets van moeders voor moeders lekker geklets hoop te weten gekomen en van vandaag is het plassen geslagen hihihi daar ook supper blij om ,,,,,, doe jullie dat ook meiden moerders voor moeders, ik vint het supper uber belangrijk l,nou meiden ik ben helemaal in de wolken
En tot spreek dikke knuff Marie
 
Ik weet wel zeker dat ik er van geniet, het is weer anders als bij de eerste, alhoewel ik me net zo goed voel, maar je gaat er toch iets anders mee om, maar het genieten is zeker niet minder ;-) Vind het nu ook heel onwerkelijk omdat ik bijna niets voel, maar heb bewijs dat 't echt is, Enjoy!
 
Terug
Bovenaan