Mijn kleine mannetje wordt al zo groot....

A

Anoniem

Guest
Moet even sentimenteel doen hoor. Maar wordt mijn kleine man al groot!

Hij kruipt al de hele kamer door en net zat hij zelfstandig op zijn billen terwijl hij een soort van aan het kletsen was. Waar is dat kleine hulpeloze mannetje gebleven??? Net als op schoot zitten dat wil hij helemaal niet meer, ja even een snelle fles, maar niet lekker kletsen, hij heeft het veel te druk. En hij eet al min of meer met de pot mee. Iedereen zegt altijd het gaat zo snel, maar het valt me vandaag ineens op hoe snel het gaat.

Van het weekend waren we bij mijn schoonouders en mijn schoonzus en zwager waren er ook met hun kids. De jongste is van 6 juni 2007. Ik zou hem even oppaken van het aankleedkussen, ik vond hem zo licht! en weer zo schattig.

Gelukkig willen we snel nog een kindje, dus wie weet over een paar maanden zelf ook weer zo'n lekker klein mensje. ( ronde twee inmiddels alweer)

Ik geniet ook erg van Stijn hoor, heerlijk ook wel dat hij gewoon kan zitten onder de douche en dat hij naar me lacht en nou ja eigenlijk is dit ook wel weer heerlijk!

Carina

Herken dat gevoel wel, het lijkt of ik iedere dag weer iets nieuw aan Isis ontdek of zij ontdekt iets nieuw, maar ik geniet er enorm van, vooral als ze ligt of zit te brabbelen, zooo lief,
x Esther

Ik vind het allemaal maar niks.. Was Thijn nog maar zo klein en compleet afhankelijk van jou.. Hij gaat veel meer dingen zelf doen en ontdekken, dat vind ik nou eng...

Wat wel leuk is, zijn de geluidjes en de lachjes... Het wordt steeds gezelliger!!

Groetjes Bianca

Hellootjes!!

Zo'n dubbel gevoel he dat ze alweer zo groot zijn!! Vandaag deed Anniek weer een schaterlachje!! Zo super echt!! (moest alweer bijna janken...) Het word al echt een dametje!! Als ze iets niet wil gebeurt het ook niet, die instelling een beetje!!
Geniet er maar van , het gaat strax nog sneller!!

xx memke

Terug
Bovenaan