Mijn kleine meid is al bijna twee weken ziek, ervaring?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Mijn kleine meid is nu bijna al twee weken ziek. Echt heel zielig. Ze heeft al twee keer in deze periode drie dagen koorts gehad. Gelukkig heeft ze geen last van diarree en spugen, maar ze eet en drinkt haast niets. Vooral dat laatste is natuurlijk erg belangrijk. Gevolg is nu veel slapen, erg slap, niet alleen kunnen spelen en veel huilen. De dokter zegt dat het een virus is en dat dit wel twee weken kan duren. Herkent iemand dit?Kmaak me toch wel veel zorgen, want je voelt je zo machteloos. Overigens is ze ook al zo vaak ziek geweest in haar korte leventje. Bijna elke maand wel een keertje. Hopelijk is het niets ernstigs. Is het maandag nog zo dan moeten we weer terug. Gewoon afwachten maar en duimen.
Groetjes,

Hoi,

Jep, met Thijn hebben we dit nu ook. Is al ruim 2 weken ziek. Heeft ook een virusinfectie. het begon met een keelontsteking en virusinfectie. Hij heeft nu een dubbele oorontsteking. We hebben nu antibiotica gekregen en nu gaat het beter.

Goed in de gaten houden. Het duurt nu wel erg lang. Kan zijn dat het lichaampje het niet zelf kan oplossen. Ik zou toch nog maar even naar de huisarts gaan.

Heel veel sterkte met je kleintje,

Groetjes Bianca

Hoi,

Ik herken het niet, maar als je het niet vertrouwd, dan gewoon terug gaan naar de huisarts!!!! Jij kent je kind het beste, dus...bellen als je het niet vertouwd!!

Succes en beterschap!!!

Groetjes Lia

Als je het niet vertrouwd echt meteen terug naar de huisarts hoor!
Je moet echt op je eigen gevoel vertrouwen. Jij kent je kind idd. het beste!
Vooral als ze niet goed drinkt echt meteen reageren als je het niet vertrouwd!

Oh, dat lijkt me erg vervelend zeg!
Maar zoals hierboven ook al werd beschreven, je kan beter een keer voor niks gaan, dan een keer te laat.
Het gaat wel erg lang duren zo.
Heel veel beterschap.
Sil

Terug
Bovenaan