Mijn kleine meisje slaapt door!!!!

Mijn kleine meisje (vandaag 10 weken) slaapt door. 's avonds rond 23.00 de laatste voeding en dan 's moergens rond 7.15 weer. Het is de derde nacht dat ze doorslaapt, dus hoop dat Dani nu door blijft slapen. Heeft ze heel goed getimed, want ik moet morgen weer gaan werken. Slapen jullie kindjes allemaal door???

Groetjes Patries

Cas is nu 3 maanden. Ik had met hem "afgesproken" dat ie dus ook zou gaan doorslapen. Maar  hij heeft echt nog een nachtvoeding nodig. Meestal tussen 3 en 5 (afhankelijk van hoe laat hij zijn avondvoeding had). 1 keer heeft hij het bijna 8 uur volgehouden (21:45 uur laatste voeding en 5:30 de volgende) Maar dat was helaas maar een eenmalige actie.

Voorlopig lopen wij dus nog met kleine oogjes rond.

Mijn kleine meid slaapt eigenlijk al vanaf het begin goed 's nachts en vanaf een paar weken oud al van 23.00 tot 6.00/7.00 uur. Nu is het zelfs soms van 22.00-8.00 uur. Maar niet altijd, vanmorgen was ze weer een keer vroeg. Dat heeft ze gemiddeld 1 keer in de week. Dus ik heb zeker niets te klagen!
Volgens mij doen meisjes het sowieso sneller zonder nachtvoedingen.

Thomas is nu 10 weken en slaapt al zo'n week of 2 echt goed door.
Hij krijgt om 8 uur zijn laatste fles en slaapt door tot 7/8 uur smorgens.

de fles van 11uur hebben we snel afgeschaft omdat hij die toch niet dronk..meneer wil liever slapen hahahaha.

Tis een grote jongen van over de 6 kilo, dus die fles mist ie niet!
Hij krijgt nu 5 voedingen per dag, 150 cc water+ 5 schepjes maar de laatste fles 180 cc en 6 schepjes.

Vandaag ook mijn eerste werkdag gehad, is me niet tegen gevallen..
Nu zo lekker naar huis en knuffen met mijn schatje!!!

Wij hebben een feestje vandaag!!!!

Gisteravond om kwart voor 10 de laatste voeding (fles) gegeven.
Vanmorgen werd meneer om 6 uur wakker.

Heerlijk!
Nu maar hopen dat ie dit een beetje kan volhouden.

Bij ons is het nog heel wisselend meestal tussen 22.00 en 23.00 laatste voeding en dan soms na 7 uur pas volgende maar hij meld zich ook regelmatig om 4 uur alweer. Maar ik werk gelukkig niet dus als ik er behoefte aan heb doe ik 's middags een dutje.

Doorslapen, tja, dat hangt maar heel erg van je definitie af, ha ha...
Ze zeggen dat 6 uur zonder voeding al doorslapen heet, nou dat kon mijn meisje al vanaf week 2, alleen sliep ze dan van 19:00-1:00 uur!

Persoonlijk noem ik doorslapen als ze slapen wanneer jij slaapt en je geen nachtvoeding meer geeft. Inmiddels hebben we dat ongeveer bereikt denk ik.
Ik geef de laatste voeding rond 21:00-22:00 uur en dan slaapt ze tot 5:00-7:00 uur! Af en toe nog eens een nachtje rond 4:00 uur, maar dat is niet zo vaak.

Op het moment klopt dit even niet meer, want mevrouw is precies 3 maanden en sinds gisteren weer flink aan het regelen, ha ha! Om de 2 uur voeden, ook 's nachts... Tja, hoort er bij en is maar tijdelijk he, ik hoop dat het snel weer voorbij is!

hier nog geen doorslaper hoor...
al zeggen ze op het bvforum dat 5 uur slapen al doorslapen is... maar dat vind ik niet hoor!

Swen krijgt tussen 22:30 en 23:00 uur de laatste voeding op mijn verzoek (de rest van de dag gaat op zijn verzoek) meestal komt hij rond 4 uur weer en soms lukt het em om tot 6 uur te slapen. maar regelmatig komt hij om 3 uur en dan ook om 6 uur weer. die nachten zijn wel vermoeiend hoor!

gelukkig duurt zo'n voeding nooit langer dan 7 tot 10 minuten. dus ik kan ook snel weer slapen.

Terug
Bovenaan