Mijn kleine nudist...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Als Bas in de box zit (iedere dag zeker 1 á 2 keer een uur ofzo) dan heeft hij geen rust voordat hij zijn broek en sokken uit heeft. Zijn schoenen heeft hij nooit aan in de box.
Hij heeft heerlijke benen, dus ik vind het er altijd heel lief uitzien, van die blote pootjes in alleen een romper, maar echt handig is het niet. In de zomer vond ik het ook niet zo erg, maar nu het wat kouder wordt heeft hij echt koude benen en voeten.
Alleen als hij een tuinbroek aanheeft, dan krijgt hij die niet uit (tot zijn grote frustratie).
Ik zit erover te denken om eens een maillot voor hem te kopen. Die kan hij dan in de box aan, maar ik vrees dat hij net zo lang gaat zitten pieren totdat hij die ook uit heeft.....

Zijn er meer van die kleine nudistjes in ons midden (van de mama's en de papa's hoef ik het eigenlijk niet te weten )?

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Sven heeft dit niet maar mijn nichtje (inmiddels 8 jaar) heeft dat ook heel lang gedaan en dan echt helemaal tot in haar blootje.
Mijn schoonzusje had haar handen vol aan die deugniet want ze deed het niet alleen thuis maar overal!
Ik weet niet meer precies wanneer het overging maar het heeft wel een aantal jaren geduurd hoor...

Groetjes,
Maike

Hoi Karin,

Marissa heeft dat niet zo erg als Bas. Ze doet wel altijd haar sokken uit en ze wil ook echt geen slab om. Daar trekt ze net zo lnag aan tot hij af is. Ze heeft echt de striemen in haar nek staan. Gelukkig knoeit ze niet met het eten en is het niet zo erg.
Succes met je kleine stripper!

groetjes Linda

Birgit vind het ook geweldig in haar blootje :) ze kijkt ook een stuk sexier uit haar oogjes als ze bloot is en gaat dan zo heerlijk staan draaien enzo haha.

Kun je voor wat extra warmte niet een lekkere fleece deken in de box leggen. Natuurlijk wordt hij er niet veel warmer van, maar het is iig warmer dan zo'n katoenen kleed ofzo. Is iig iets! Verder weet ik het ook niet. Gelukkig weet Birgit alleen nog hoe ze haar slap af kan doen :)

Evelien

hai hai,

hier geen ervaring met kleine nudisten, maar vind het wel grappig om te lezen!
Tja zou idd een maillot proberen, jelte heeft een maillot in het vliegtuig aangehad, zo kreeg hij in ieder geval geen koude voeten en benen en dit beviel ons prima!
Wel ff boos toen hij ze niet uitkreeg, maar hier legde hij zich wel bij neer.

succes!

gr. Sas.

Hahaha, nee hier geen kleine nudist!
Ik was vroeger zelf wel nudist. Na het badderen wilde ik me nooit aankleden, ook in de winter niet. Dan wilde ik heerlijk voor de kachel in mijn handdoek gewikkeld zitten.

groetjes Maris

Haha, ik vind het wel grappig om te lezen.
Daniëlle trekt wel overal dr schoenen en sokken uit, maar die draagt nu alleen maar maillotjes onder dr broek zodat ze buiten niet met blote voeten in dr wagen zit. (vond ik zomers ook niet zo erg)
Ik zou voor Bas ook lekker een maillotje kopen voor in de box, bij de Zeeman hebben ze hele leuke voor jongetjes en voor weinig, dus kun je 1-tje kopen om te proberen, toch?
Nou succes met je kleine nudistje, hihi,
groetjes van Sonja

Hallo,

dan hebben we hier een "beetje" een nudist.
Dylano doet altijd zijn schoenen en sokken uit. Zijn we nog niet weg, of meneertje heeft zijn schoenen al weer uit, aaaarrrrrggghhhh!! T gebeurd dus vaak dat hij zonder schoenen de auto ingaat. Ben geen gekske hoor, hij vind het gwn leuk om te doen, maar ikke niet
Thuis heeft hij eigenlijk nooit sokken aan, dus daar kan ik niet over meepraten. Maar we hebben nieuwe rompers voor hem, en die zijn nog ietwat te groot, dus gister had hij zijn armpje eruit gehaald, en was hij dus aan 1 helft bloot.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan