Mijn kleine vent ligt in het ziekenhuis

Moeders wat moet ik nou??? M'n ventje ligt al 3 dagen in het ziekenhuis ik ben 2 nachten bij hem blijven slapen en ben net naar huis gekomen omdat ik ook nog een peuter van 3 heb lopen die me nodig heeft. Met mijn in mn hart en huilend zit ik nu hier omdat ik Çinar daar moederziel heb achter moeten laten. Hij is maandag met spoed opgenomen omdat hij niet meer wou drinken, heel veel deed overgeven, en diarree had ik had hem al anderhalve dag paracetamol gegeven maar dat hielp niet. wat hij heeft weten ze nog niet hij heeft nu gister zondevoeding gekregen en vandaag is hij weer uit zn fles gaan drinken maar hij gaat dan weer spugen.

Zelf zie ik het allemaal niet meer zo zitten wij hebben vorige week donderdag een oproep gekregen om een nieuwe woning te bezichtingen en moest ook gelijk beslissen we hebben dat uiteindelijk ook genomen en vrijdag kregen we de sleutel al! dus daar zijn we ook druk druk mee bezig. ook moest ik eigenlijk dinsdag weer beginnen met werken maar dat ben ik niet gaan doen. Het komt allemaal zo ineens opelkaar en dan heb ik nog een kleintje rondlopen waar we onderzoeken mee hebben lopen of ze ADHD heeft. Dus je weet wel mn hoofd zit bom en bom vol en ik weet het gewoon even niet meer. Ik ga maar even het ziekenhuis bellen om te vragen hoe het met me ventje is

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal

Veel liefs Mama Has

Jeetje, weet niet wat ik zeggen moet! Wat erg voor je Ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen. Ik vond het al zo erg dat ze me vertelden dat Laura misschien in het ziekenhuis moest blijven toen ze twee weken oud was. Het was toen nog niet zeker, maar ik kon wel janken. Toen mocht ze gelukkig mee naar huis met een antibioticadrankje. Wat heb jij het druk, meid! Ik hoop dat je man of je familie je kan helpen met je dochter en met de verhuizing. Ik leef met je mee en hoop dat je ventje snel weer zijn flesje binnen kan houden en dat je hem snel weer lekker in je (nieuwe) huis in je armen kan houden, want hij hoort uiteindelijk bij zijn mama. Sterkte met alles en zoek maar eens iemand op waarbij je lekker uit kunt huilen.

Liefs Ilona

Jeetje, wat rot voor jullie, zeg. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, maar ik wil jullie wel heel veel sterkte wensen. Heeft je kleine vent soms het rotavirus?? Dat is namelijk de meest voorkomende oorzaak van ernstige diarree en overgeven bij kinderen onder vijf jaar.

Shit zeg. Wat rot voor je. Gooi het hier er maar allemaal uit hoor. Er komt ook alles in 1x voor je. Probeer een moment te vinden waarop je eens even kunt zitten en  alles op een rijtje kunt zetten. Goed plannen is nu essentieel. Goed van je dat je nog niet bent gaan werken. Hier krijg je ook verlof voor van je baas. Heet dacht ik calamiteitenverlof. Dat kan je man trouwens ook krijgen. Misschien dat die het eea van je kan overnemen. Verder genoeg hulptroepen inschakelen hoor! Want niemand heeft er iets aan als jij nu onderuit gaat. Probeer evengoed goed voor jezelf te zorgen. Rust pakken en goed eten!
Ik weet het, ik heb makkelijk praten.... maar toch. Probeer het in elk geval.
Groetjes Veerle

Hoi lieve mama Has,

Heel, heel veel sterkte gewenst! Wat ontzettend vervelend voor jullie zeg (en dat is dan nog zwak uitgedrukt). Het moet vreselijk zijn om je kindje zo te zien en het moet ook heel moeilijk zijn dat als je voor je ene kindje zorgt, je niet bij de ander kunt zijn. En dan ook nog onderzoeken bij je oudste en een verhuizing op komst... Ik zal aan je denken!

Liefs,

Eveline

Mama Has,
Ik wil je heel veel sterkte wensen, ik hoop dat je ventje snel opknapt en weer met je mee naar huis mag. Ik hoop dat je wat hulp krijgt zodat je zelf ook beetje tot rust komt. Ik zal aan je denken.
We hopen snel op goed nieuws!

groetjes Sonja

hallo ,

wat afschuwelijk! dan zal je altijd zien dat alles tegelijk komt. Ik leef met je mee en denk aan jullie. Verder hoop ik dat je veel hulp mag krijgen van wie dan ook. heel veel beterschap met je kleine mannetje en sterkte met de verhuizing en je meisje!

liefs monique

Wat erg zeg! Lijkt me echt hartverscheurend om zo'n klein hummeltje alleen te moeten laten. Ik hoop voor jullie allemaal dat hij er snel weer boven op klimt!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan