mijn kleine ventje word geopereerd

Lorenzo wordt binnenkort geopereerd zijn rechterballetje wil niet indalen
en gaan ze hem op de juiste plek zetten.
Ik had al een tijdje met de arts van het cb de discussie of het nou wel of
niet goed was en zei zegt altijd de volgende keer zit het wel goed.
Ben toch maar naar ha gestapt en gevraagd of die even wilde kijken en
die kon het balletje helemaal niet vinden dus woensdag  door naar uroloog en die
vondt het balletje wel maar op de verkeerde plaats en zou uit zichzelf
niet meer indalen.Dus ze gaan hem op korte tremijn opereren,we moeten ons
morgen al bij anestesie melden voor een gesprek.

ik ben er eerlijk gezegd een beetje zenuwachtig van ik vind de narcose
altijd zo griezelig maar goed het moet toch gebeuren,het kan namelijk een
heleboel ellende voor later besparen.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Logisch dat je een beetje zenuwachtig bent; zou ik ook zijn!
Weet je al wanneer de operatie gaat plaatsvinden? Ik hoop dat het niet te lang meer duurt, dan hoef je er niet zo lang tegenop te zien.
Sterkte, ook voor je kleine man!

Ellen mv Julian

Och jeetje, sterkte meid!

Het zoontje van een vriendin heeft dezelfde operatie gehad en het is helemaal goed gekomen. Hij heeft verder ook geen last gehad (niet meer dan wat je hier in de loop van de tijd hebt kunnen lezen) van de narcose.

Maar daar heb je allemaal niet zoveel aan als het om je eigen kindje gaat. Hopelijk hebben jullie het snel achter de rug.

Groetjes
Susan

Hè, wat vervelend nu toch! Ik hoop dat jullie morgen in ieder geval  een geruststellend gesprek zullen hebben bij anaesthesie. Het  blijft natuurlijk een vervelende situatie en ik wens jullie daarom ontzettend veel sterkte toe.....

Liefs Fonske.

Hiya Bianca!

Ach gosh het arme mannetje! Kan me helemaal voorstellen dat je daar een beetje van in de zenuwen zit hoor, zo in het ziekenhuis zijn ze ineens weer zo klein met hun 2 hele jaren. Uiteraard gaat het helemaal goed komen en in de tussentijd zenuwen we hier lekker met z'n allen met je mee.

Dikke knuffel voor Lorenzo!

Ajuus, ilja

He Bianca, wat naar.
Elke operatie aan je kind is eng. Al is het een wratje verwijderen.
Kan je zeggen dat mijn dochter van toen 4 helemaal geen last heeft gehad van de narcose. Ze moest buisjes in d'r oren laten zetten en ze danste een uur later alweer door de kamer.

Sterkte!!

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan