mijn kleintje rolt nog steeds niet om....

Mijn zoontje is nu meer als 5 maanden (22/08/06) maar rolt nog niet. Ik weet net wanneer het normaal is maar ik lees op internet en in bladen dat rond de 4 maanden baby's kunnen omrollen.
Ik ben benieuwd of jullie baby's al omrollen of ook nog niet

liefs
di silva

tess wordt 10 februari al een half jaar en rolt ook nog niet om. Ze zet  wel haar voetjes op de grond en duwt dan haar billen van de grond en draait zo bij maar omrollen ho maar.

Sandra mv Nick en Tess

Hoi,

Hier nog zo een kleine die nog niet uit zichzelf omrolt. En Jort is al bijna 7 maanden! Ik maak me er nog niet druk om hoor. Op internet en op het consultatiebureau hebben ze inderdaad allemaal statistieken, maar ieder kind is weer anders. We lopen wel bij een fysio, maar dat was in eerste instantie voor een andere reden. Daar vindt ze dat hij het prima doet, dus even afwachten nog maar.

Jouw kleine gaat vast ook ineens! Let maar eens op!

Groetjes,
Nicolien

he dames,

mijn mannetje was vrij snel met omrollen hij was 19 weken..hij rolt van zijn rug naar zijn buik!

iedere baby gaat in zijn eigen tempo en gaan rollen als ze er klaar voor zijn..

ik heb wel  veel met hem gespeelt, dus als hij al op zijn zij lag dan rolde in hem doormet een klein duwtje en was dan heel  blij en klapte ik in mijn handen, waardoor hij het  heel leuk ging vinden..

veel  succes met rollen het komt van zelf..

groetjes Brigit  

Ieder kind is anders. En ze ontwikkelen zich ook in een ander tempo. Jou kindje kan vast dingen die een van de wel rollers nog niet kan.. Misschien praat die van jou meer. Wat je ook zite is dat sommige kinderen dingen overslaan...die hebben bijvoorbeeld nooit gekropen maar lopen al wel met 9maand. Tja het zegt allemaal niets. En met 5 maanden is jou kindje ook nog echt niet laat...als hij met 9 maand nog niet rolt zou ik gewoon even contact opnemen met cb. Dan kunnen ze kijken of er iets is dat hem in het rollen belemmert of niet. Maar maak je tot die tijd nog geen zorgen...het komt wel!

Hoi,

Hjerre wordt aanstaande maandag zeven maanden en ook hij rolt zich nog niet om. Van buik naar rug heeft hij het wel een keertje gedaan, maaaanden geleden, maar daarna nooit meer.
Ik maak me daar ook geen zorgen over. Het zal vast wel komen. Hij is bewegelijk zat en op het bureau hebben ze er nog niets over gezegd. Misschien is het wel zo'n mannetje wat het ineens doorheeft zonder te oefenen, hahaha.

Groetjes Hanneke

Hoi hoi

Ook onze kleine heeft het nog niet begrepen hoor.
We spelen vaak even op ons bed en dan rol ik hem
het hele bed over, maar hij heeft nog niet de behoefte
om het zelf te doen blijkbaar.... Hij ligt wel af en toe
op zijn zij in de box, dus misschien komt het er wel
aan nu...

Liefs Annet

Terug
Bovenaan