MIJN LICHAAM DOET RAAR

Hallo meiden,

Ik heb jullie verleden week verteld over mijn SIS-onderzoek(er wordt een contractvloeistof in de baarmoeder gespoten waardoor deze opzet). Het onderzoek lukte niet het water liep er gelijk weer uit, dit houdt dan in dat de baarmoeder dicht is, dit gebeurt meestal na een curratage. Na de curratage van 2 augustus 2006 ben ik niet meer ongesteld geworden. Na het onderzoek werd mij gelijk medegedeeld dat ik weer geopereerd moet worden, tijdens de operatie wordt de  baarmoeder  weer opengemaakt. Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis om dit alles te bespreken. Het gekke is dat ik vanaf vandaag aan het vloeien bent en hebt ook  krampen in mijn buik. Wat moet ik nu, kan het een bbz zijn, of ben ik gewoon weer ongesteld geworden. De arts zei dat ik niet kan vloeien omdat mijn baarmoeder dicht is. Wat gebeurt er nu met mij, heeft iemand dit weleens meegemaakt? Kan ik mijn arts nog wel vertrouwen  ?  

hoi eline 37,

wat een heftig verhaal zeg!. Zelf heb ik hier nog nooit van gehoord. Sta dus echt te kijken dat dat dus kan.

Uit je verhaal heb ik begrepen dat je na het onderzoek bent gaan vloeien en dat je dit ook tegen je arts hebt verteld. Gaf deze arts ook aan wat het wel kan zijn?!
Als je niet kan wachten tot morgen, zou ik vandaag nogmaals contact opnemen met je arts en om evt. uitleg vragen. Misschien is het mogelijk dat je morgen nog een echo kijkt om te kijken waar het vloeien vandaan komt!

Heel veel sterkte in ieder geval.

Groetjes mamabinck.

Hi Eline,

Wat een vervelend verhaal zeg.
Ik weet niet of het vloeien bijv van een wondje aan je baarmoeder mond komt? Of kan het dan niet zoveel zijn. Ik zou erop staan dat ze morgen je nog een keer nakijken en bijv een echo maken. En desnoods zou ik er een andere arts bijvragen als je het niet vertrouwd.

Sterkte,

NIna

Hallo meiden,

Allemaal bedankt voor jullie reactie, ik ben afgelopen donderdag naar het ziekenhuis geweest. Ik ben eindelijk na 4 maanden ongesteld geworden, ik hoef dus niet meer geopereerd te worden. Ik mag het nu weer gaan proberen.

Mijn kerstwens:  
Ik hoop dat iedereen hier op  het forum die zwanger wil worden eindelijk zwanger wordt en na 9 maanden ook bevalt van een gezond kind.  

Terug
Bovenaan